علت اختلال در خط ۴ متروی تهران چه بود؟
تبلیغات

به گزارش رکنا، زند در مورد اختلال خط ۴  متروی تهران اعلام کرد: بروز اختلال در سامانه نرم‌افزاری هدایت قطارها در خط چهار، منجر به اعمال تعییراتی در برنامه زمان‌بندی حرکت قطار شد.

وی گفت: با توجه به اینکه در ساعت پیک مسافری قرار داشتیم این تغییر برنامه موجب بروز ازدحام مسافری در برخی از ایستگاه‌ها شد.

زند اظهار کرد: در حال حاضر سرویس‌دهی در حال انجام است که با توجه به ازدحام مسافری، همراهی مسافران برای بسته شدن در قطارها و اعزام بدون تأخیر از ایستگاه‌ها می‌تواند به تسریع فرآیند رفع مشکل و اعزام قطارها طبق جدول زمان‌بندی کمک کند.

 

پایان خبر / رکنا / کدخبر 1074549
  • آغاز عصر صندوق‌ های ارزی در بورس کشور؛ صدور مجوز نخستین صندوق‌ های با درآمد ثابت ارزی + فیلم

اخبار تاپ حوادث

تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات