شهردار تهران در انتخابات 1400 شرکت کرد / حناچی: راهی به جز رای دادن نمی شناسم + فیلم
حجم ویدیو: 3.25M | مدت زمان ویدیو: 00:00:26

پیروز حناچی ، شهردار تهران در مسجدالنبی خیابان زنجان و رای خود در انتخابات 1400 را به صندوق انداخت.

به گزارش رکنا، پیروز حناچی ، شهردار تهران پس از شرکت در انتخابات 1400 درباره میزان مشارکت در انتخابات گفت:‌ هنوز زود است که بخواهیم درباره میزان مشارکت در انتخابات اظهارنظر کنیم اما تا به اینجا حضور مردم در انتخابات خوب بوده و ما امیدواریم میزان مشارکت بالای ۵۵ یا ۶۰ درصد شود که دیگر هیچ حرف و حدیث و شبهه‌ای باقی نماند و کسی که رأی می آورد با رأی قاطبه مردم انتخاب شود.

حناچی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه انتخابات شورای شهر چه تأثیری بر روند اداره شهر دارد، تصریح کرد:‌ طبیعتا انتخاب شورای شهر تأثیر مستقیم روی زندگی مردم دارد و مردم سلیقه خود را با رأی دادن نشان خواهند داد.

شهردار تهران به برخی اظهارنظرها درباره عدم مشارکت ها در انتخابات اشاره کرد و گفت: بالاخره شرایط اقتصادی کشور و فشار وارد شده به مردم مشکلاتی را ایجاد کرده است اما عدم شرکت در انتخابات پاسخ منطقی به این مشکلات نیست و اتفاقا عدم شرکت در انتخابات به کمک مسببین وضع موجود آمده و به نفع آن ها است.

وی ادامه داد: ما راهی به جز انتخابات و رأی گیری نمی شناسیم و معمولا در تمام دنیا هم این گونه است که مردم با رأی می توانند نظر خود را اعلام کنند و در مواردی که مردم رأی ندادند و مشارکتی ندارند حتی ممکن است اوضاع بدتر هم شود.

گفتنی است؛ پیروز حناچی به همراه همسر و والدین همسرش در انتخابات 1400 حاضر شد. حناچی از مردم دعوت کرد با حضور حداکثری در انتخابات شرکت کنند.

آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 697778 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟