عروس‌ خانم ها یک روستا را در قشم قرنطینه کردند !

به گزارش رکنا،علیرضا نصری شامگاه امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به گستردگی شیوع کرونا ممنوعیت تردد در روستای دیرستان اعمال شده است.
وی افزود: تمهیدات برای قرنطینه کامل روستای دیرستان از توابع بخش شهاب با همکاری نیروی انتظامی، بسیج و دهیاری انجام می‌شود.
فرماندار شهرستان قشم تصریح کرد: پس از اعلام شبکه بهداشت و درمان مبنی بر نمونه‌گیری از ۵۰ نفر از اهالی روستا و مثبت شدن نمونه ۱۵ نفر جلسه اضطراری ستاد مدیریت بیماری کرونا در مرکز بخش شهاب تشکیل شد.
نصری ادامه داد: بر اساس تصمیم ستاد مدیریت کرونا فعالیت‌های صیادی و گردشگری در اسکله کندالو متوقف خواهد بود.
فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بیماری کرونا در شهرستان قشم با تاکید بر لزوم اعلام وضعیت هشدار از بلندگوهای مساجد روستا و بازرسی از صنوف روستا، اضافه کرد: مهمترین راه رهایی از این بیماری رعایت شیوه نامه‌ها است.
نصری گفت: برگزاری عروسی و شرکت در تجمعات مغایر با شیوه نامه های بهداشتی منجر به ابتلا این تعداد افراد روستا شده و متاسفانه نتیجه نمونه پنج نفر از مردم روستای دیرستان حاکی از درگیری با کرونا جهش یافته می‌باشد.
فرماندار شهرستان قشم خاطرنشان کرد: رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و پرهیز از تشکیل تجمعات باید به عنوان یک وظیفه فردی و اجتماعی مورد توجه قرار بگیرد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 669765 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟