توصیه هایی برای پیشگیری از وقوع پیک چهارم کرونا

کرونا در کشورمان بنا به گفته مسئولان بهداشت و درمان، در حال ورود به پیک چهارم است.

به گزارش رکنا، علیرضا زالی در کارگروه ستاد کرونای استان تهران که امروز در استانداری تهران برگزار شد، گفت: هر زمان که ما در تهران با کاهش رعایت شیوه‌‌نامه‌ها و پروتکل‌ها مواجه بودیم با خیز بیماری نیز مواجه بوده‌ایم.

وی ادامه داد: برای اینکه بگویم در تهران در آستانه خیز چهارم هستیم باید بررسی شود و این موضوع نیاز به تحلیل دارد. البته وضعیت بیماری در کشور با تهران متناسب بوده و همگون تبعیت می‌کند. داستانی را که در خوزستان شاهد هستیم ممکن است در استان های دیگر تکرار شود و همانطور که می‌دانید در موج سوم ابتدا خوزستان درگیر شد و بعد دیگر استان‌ها وارد موج سوم شدند و این می تواند زنگ خطر بالقوه باشد و خدای نکرده ممکن است و نکند ممکن است ما شبیه الگوی موج سوم را شاهد باشیم.

رییس ستاد کرونای استان تهران با اشاره به طرح شهید سلیمانی گفت: نباید به هیچ عنوان اجازه دهیم اجرای طرح شهید سلیمانی کمرنگ شود و حمله موثر و پاتک موثر به چرخش ویروس در ردیابی و خنثی سازی ویروس است که در طرح شهید سلیمانی اجرا کردیم.

وی تاکید کرد: طرح شهید سیلمانی باید با قوت ادامه پیادا کند و مهمترین کار برای پیشگیری از وقوع پیک چهارم ردیابی بیماران، تشخیص به موقع و خارج کردن و ایزولاسیون بیماران است.  آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 661799 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟