ادامه  منع ترددهای استانی و شبانه

مع تردد شبانه و استانی ادامه به گفته سرهنگ رسول ابراهیمی ادامه دارد.

به گزارش رکنا، سرهنگ رسول ابراهیمی اظهار داشت: پیش از این محدودیت طرح شبانه در شهرهای نارنجی از ساعت ۲۱ تا سه بامداد اعلام شده بود و این تردد در شهرهای زرد و آبی با توجه به مصوبات استانی اعمال می شد اما اکنون براساس مصوبه وزارت کشور تردد شبانه در همه شهرها بر اساس همان ساعت اعلام شده مجدد اعمال خواهد شد و رانندگان خاطی به مبلغ دو میلیون ریال جریمه خواهند شد.

وی با اعلام آخرین وضعیت منع تردد و محدودیت های ترافیکی برابر مصوبه امروز کمیته امنیتی انتظامی وزارت کشور گفت: از روز شنبه ۱۸ بهمن ماه تردد خودروهای غیربومی به استان های مازندران، گیلان و گلستان ممنوع شد.

ابراهیمی افزود: بر اساس این مصوبه که با هدف جلوگیری از گسترش بیماری کرونا به انجام رسیده، تردد خودروهای غیر بومی به شهرهای استان قم، مشهد، اصفهان، شیراز، بندرعباس، بوشهر، جزیره قشم و کیش به دلیل مسافر پذیر بودن ممنوع است.

وی تاکید کرد: اکنون وضعیت کرونا در برخی شهرهای استان خوزستان قرمز اعلام شده است.

جانشین معاون عملیات ترافیک راهور ناجا گفت: با توجه به این مصوبه علاوه بر جلوگیری از خودروهای غیر بومی به شهرهای اعلام شده رانندگانی که به این مصوبه توجه نکنند مبلغ پنج میلیون ریال جریمه برای پلاک خودرو آنها منظور خواهد شد.  آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 660892 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟