پرستار بیمارستان خاش: دولت عزیز ، حقوق و مزایا ما کم است!

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، 30 آذرماه ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار است، یکسالی می شود که پرستاران بدون خستگی، منت و پاداش برای سلامتی ما مبارزه می کنند، خواهش آن ها از ما این است که مواظب خودمان باشیم، ماسک برنیم، نکات بهداشتی را رعایت کنیم، خسته نشویم و تا رفتن کرونا مبارزه کنیم.

امروز روز پرستار است و ما پای صحبت پرستاران نشستیم. پرستارانی که یکسال است ،تمام توان خود را گذاشته اند تا ما را از مرگ و درد و بیماری دور کنند.

نرگس هاشمی فر ، یکی از پرستاران  کادر درمان بخش کرونایی های شهرستان خاش هستند . او از این روزهای کرونایی ، آرزوهایش و اهداف آینده اش اینگونه گفت.

آرزویی که پارسال قبل از شیوع کرونا داشتید چه بود؟

آرزویم این بود که به سفر کربلا بروم.

الان در این روزهای کرونایی بزرگترین آرزویتان چیست؟

مانند همه مردم ایران و جهان دوست دارم تا بیماری کرونا ریشه کن شود.

خواسته شما از دولت چیست؟

محیط کار ما به گونه ای است که اکثر همکاران شرکتی هستند و دوش به دوش ما کار می کنند و زحمت می کشند، اما حقوق و مزایای آن ها بسیار کمتر است و چیز چندانی به حساب نمی آید. از دولت عزیز خواهش می کنیم که به این عزیزان کمک کند تا وضعیت آن تغییر یابد.

غم انگیزترین خاطره شما در این روزهای کرونایی چیست؟

با شیوع کرونا هرروزی که می گذرد برای ما تلخ و غم انگیز است.

جمله تاثیرگذاری که از یک بیمار کرونایی شنیدید چه بود؟

بیماری می گفت که همیشه فکر می کرد فقط بقیه به کرونا مبتلا می شوند و هیچ وقت خودش بیمار نمی شود و وقتی که به این بیماری مبتلا شده بود، ابراز پیشمانی می کرد.

بهترین خاطره در این روزهای کرونایی چیست؟

متاسفانه خاطره خوشی از کرونا نداریم. خاطرات ما همه اش غم و غصه است چرا که اکثر عزیزانمان یا به کرونا مبتلا شده اند و یا به واسطه آن جان باختند.

ان شاءالله منتظر روزی هستیم که این بیماری تمام شود.  آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 641298 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟