حمایت دوباره ترانه علیدوستی از حسن روحانی+ عکس

وی در توضیحات این پست نوشت:

به روحانی رأی میدهم

‎چون خفقانِ هشت سالِ پیش از او را به یاد دارم، و نمیخواهم به آن روزها برگردم.

‎چون گران شدن ساعت به ساعتِ ارز و دارو را در هشت سالِ پیش از او به یاد دارم. به یاد دارم گاهی با کمترین خطا در اظهارنظرهای مسئولین، چطور وبسایت های خرید و فروش ارز بر اثر هجوم مردمِ وحشتزده از کار می افتاد.

‎چون تحریم دارو را در هشت سالِ پیش از او به یاد دارم; تلف شدن بسیاری از مردم کشورم را در جنگ خاموش محرومیت از داروهای خاص، و گرانی سرسام آور آنها.

‎چون حس ناامنی را، وحشت از جنگ را، در هشت سالِ پیش از او به یاد دارم. وقتی سیاستمدارانمان به جای رفتن راه درستِ مذاکره و تسامح، در تریبونهای جهانی چیزی جز جملات کودکانه و سخیف به کار نمیبردند و باعث استهزای مردم بی گناه کشورم میشدند.

‎چون حاضر نیستم همان وضع و همان مواضع، مثل کابوسی که پیشتر دیده ایم دوباره به سراغمان بیاید.

‎به روحانی رای میدهم چون حس افتخاری که در دولت او بسیاری از مردم را، بعد توافق تاریخی ژنو به خیابانها آورد و بعد از مدتها بانی آرامششان شد، به یاد دارم.

‎به روحانی رای میدهم به خاطر تک رقمی شدن تورم، به خاطر شروع به رفع ساختاری مشکلات اقتصادی و نه توهین به عزت مردم با حاتم بخشی و اعانه. به خاطر طرح تحول سلامت، به خاطر شهیندخت مولاوردی، به خاطر بنزین پاک تر، به خاطر محمدجواد ظریف، به خاطر فضای بازتر فرهنگی، به خاطر برجام، و مهمتر از همه به این خاطر که بتوان هنگام نقد، هنگام شکایت و هنگام مطالبه، با دولتی روبرو بود که اخم نمیکند، مرعوب نمیکند، و اهل گفتگوست.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 265013 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟