برخی از سنگکی ها مردم را در صف نگه می دارند چون نان اینترنتی پر سودتر است / تخلفات را گزارش کنید !

به گزارش رکنا، طبق اظهارات مخاطبین رکنا و بررسی خبرنگار رکنا مشخص شد که برخی از نانوایی های سنگکی سطح شهر تهران به دلیل اینکه با اسنپ یا فروشگاه های اینترنتی دیگر کار می کنند، مردم را در صف های طولانی در انتظار می گذارند تا سفارش های اسنپ را آماده کنند. چه بسا مشتریان حضوری این نانوایی ها بعضاً تا نیم ساعت باید در صف بمانند تا بتوانند نان خریداری کنند. مردم هم که به این نانوایی ها اعتراض می کنند که چرا نان هایی که به دیوار آویزان است را به دست مردم نمی دهید؟ در پاسخ گفته می شود: این نان ها سفارش اسنپ است.

مردم اولویت دارند نه سفارشات اسنپ

در این خصوص محمد سلیمانی، نایب رئیس اول اتحادیه نانوایان سنگک تهران به خبرنگار رکنا گفت: اسنپ وقتی به نانوا پیام می دهد، نانوا باید بررسی کند که نانوایی خلوت باشد و به تعداد مشتری زمان برای اسنپ تعیین کند. زمان تعیین شده برای سفارشات اسنپ از 20 دقیقه تا یک ساعت است.

رئیس اتحادیه نانوایان سنگک تهران با بیان این که نباید به این شکل باشد که به محض سفارش اسنپ، نان آماده شود، گفت: نانوا باید زمان و نوبت برای اسنپ تعیین کند و طبق همان زمانبندی سفارش آماده شود، اگر نه، این تخلف است که مردم در صف نان منتظر بمانند که سفارشات اسنپ آماده شود.

خرید نان آزاد با کارتخوان های جدید نانوایی ها تخلف است

سلیمانی در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگار رکنا که در برخی نانوایی ها دیده می شود که مشتری وقتی سفارش نان با قیمت آزاد برای مثال یک نان آزاد 10 هزار تومانی دارد، نانواها به جای گرفتن پول نقد از مردم می خواهند در کارتخوان جدید 2 نان 5 هزار تومانی ثبت کنند، گفت: هنوز طرح خرید نان با کارتخوان های جدید به طور صددرصد اجرایی نشده است و موقت است و باید در مرحله بعد مشخص شود که خرید نان آزاد به چه صورت است.

مردم با شماره تلفن های بازرسی و شکایات اتحادیه تماس بگیرند

رئیس اتحادیه نانوایان سنگک تهران در ادامه افزود: در حال حاضر این طرح و کارتخوان ها برای خرید نان یارانه ای و ساده برنامه ریزی شده است. خرید نان آزاد با کارتخوان های جدید تخلف است و اگر دیده شود باید با آن برخورد شود.

انشاالله که در مرحله بعدی این مشکلات حل شود. اگر مردم با تخلفات نانوایی ها مواجه شدند باید با شماره تلفن بازرسی و شکایات اتحادیه 88431583 و شماره شکایات پیامکی و واتساپ 09051610687 و یا شماره هایی که در بنرهای نانوایی ها ثبت شده است تماس بگیرند تا بررسی و پیگیری های لازم انجام شود.

کدخبر: 827952 ویرایش خبر
لینک کپی شد
سمیه باغی دبیر گروه: اصغر آزاددل سمیه باغی
آیا این خبر مفید بود؟