سرهنگ محمدرضا مزیدی، معاون اجتماعی ستاد فرماندهی انتظامی استان یزد در خصوص انتشار کلیپ منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر زورگیری در منطقه امامشهر یزد اظهار کرد: بعد از بررسی‌های انجام شده مشخص شده این کلیپ که در آن با سلاح سرد و گرم نسبت به زورگیری اقدام شده است مربوط به هیچ کدام یک از مناطق یزد نبوده و کذب است.

به گزارش رکنا، وی افزود: شهروندان باید اخبار صحیح را از مبادی موثق از جمله( کانال حوادث یزد، پلیس یزد و اخبار فوری حوادث یزد) پیگیری کرده تا از انتشار شایعات در جامعه جلوگیری شود.

معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد گفت: به طور یقین پلیس افرادی را که برای جذب مخاطب بالا با شایعه پراکنی در فضای مجازی، آرامش روحی و روانی مردم را بر هم می زنند برابر قانون،  برخورد خواهد کرد.

سرهنگ مزیدی با بیان این‌که خوشبختانه شهروندان یزدی ارتباط خوب و مستمری با پلیس دارند، تصریح کرد: بسیاری از دستاوردهای ستاد فرماندهی انتظامی استان یزد نتیجه همکاری مردم با عوامل نیروی انتظامی است و این سرمایه ای بزرگ است که باید از آنها حراست کنیم.

وی تلاش برای افزایش احساس امنیت را از جمله اولویت های پلیس دانست و بیان کرد: متأسفانه برخی از افراد سودجو هستند که بدون در نظر گرفتن عاقبت کار خود و فقط برای جذب مخاطب نسبت به این چنین شایعه پراکنی‌هایی اقدام می‌کنند.

کدخبر: 750320 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟