استقرار 560 پایگاه "شور عاطفه‌ها" در استان یزد

به گزارش رکنا از یزد،غلامرضا مشعل چی با اشاره به برگزاری رویداد ملی شور عاطفه‌ها هم‌زمان با سراسر کشور و با شعار "باهم مشق محبت بنویسیم"، گفت: 560 پایگاه شور عاطفه‌ها کمیته امداد استان یزد از امروز (24 شهریورماه) به مدت سه روز هدا‌یای نقدی و غیر نقدی نیکوکاران را برای کمک به دانش آموزان نیازمند دریافت می‌کنند.

وی افزود: 90 پایگاه ثابت و سیار در سطح شهر و مناطق روستایی، 200 مرکز نیکوکاری، 115 مسجد، 35 پایگاه بسیج و 120 مدرسه در سطح استان هدایای مردمی برای دانش آموزان نیازمند را جمع‌آوری می‌کند.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد ادامه داد: با کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم نیکوکار استان در قالب"شور عاطفه‌ها"مایحتاج تحصیلی 7000 دانش‌آموز نیازمند تحت حمایت این نهاد تهیه و در بین آن‌ها توزیع می‌شود.

وی بابیان اینکه تأکید این نهاد بیشتر بر اهدای کمک‌ها به‌صورت غیرحضوری است، تصریح کرد: شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۸۱۳۶۷۷۷۷۷۷ و همچنین کد دستوری# ۰۳۵*۸۸۷۷* تلفن همراه برای سهولت در پرداخت کمک‌ها در نظر گرفته‌شده است، مردم خیراندیش استان می‌توانند از طریق سامانه چهاررقمی ۱۸۱۱ با این نهاد در ارتباط باشند.

یزد/سمیه گلابگیریان

کدخبر: 720615 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟