بهترین برندهای ساعت مچی را بشناسید!

 

با وجود انواع مختلف ساعت مچی های هوشمند، هنوز هم ساعت مچی آنالوگ جزو محبوب ترین اکسسوری ها در بین مردم به حساب میاید. ساعت مچی نه تنها برای تشخیص زمان، بلکه به عنوان یک یادگاری برای نسل های آینده هم به حساب میاید؛ چرا که با گذشت زمان، ارزش واقعی آن‌ها مشخص میشود. بسیاری از افراد ساعت مچی های جدید با تکنولوژی های به‌روز و برخی دیگر مدل های کلاسیک را ترجیح میدهند. در هنگام خرید ساعت بهتر است در ابتدا بودجه، سلیقه و کارایی ساعت موردنظرتان اعم از اسپرت، کلاسیک و ... را در نظر بگیرید. همچنین اصالت ساعت، نکته دیگری است که باید به آن توجه بسیار زیادی کنید.

معمولا برندها نسبت به کشوری که تولید میشوند متریال های مختلف و طراحی های منحصر به فرد خودشان را دارند. با وجود برندهای مختلف و تنوع بسیار زیاد قیمت، انتخاب بهترین برندهای ساعت مچی برای افراد به امری دشوار تبدیل شده است. اگر شما هم تصمیم دارید یک ساعت مچی شیک به کالکشن خود اضافه کنید،‌ بر روی لینک خرید ساعت مچی اصل کلیک کنید تا مدل های مختلف از برندهای معتبر جهان را مشاهده نمایید. در ادامه برای سهولت تصمیم گیری، برخی از بهترین برندهای ساعت مچی را معرفی خواهیم کرد.

 

رولکس، بی همتای اصیل

اگر از شما بخواهند تنها یک برند ساعت مچی را نام ببرید، رولکس اولین نامی است که به ذهن شما میاید. رولکس اولین بار توسط هانس ویلسدورف و آلفرد دیویس در سال ۱۹۰۵ در لندن تاسیس شد. در سال ۱۹۰۸، ویلسدورف و شرکایش نام رولکس را به عنوان برند تجاری خود انتخاب کردند. شاید برای شما هم جالب باشد که نام رولکس از کجا آمده است! ویلسدورف عقیده داشت باید نامی برای برندشان انتخاب کنند که به راحتی بر روی ساعت حک شود و از نظر آوایی به راحتی در دهان بچرخد. موتور ساعت های رولکس نسبتاً ساده و بدون پیچیدگی خاصی هستند. رولکس تمرکز خود را بر روی تولید مکانیزم های پیچیده موتور قرار نمی دهد، بلکه تمرکز اصلی آن در ایجاد ساعتهای دقیق، مقاوم و زیبا است.

پتک فیلیپ، پادشاه ساعت مچی های جهان

اگر به دنبال یک ساعت مچی با جلوه اشرافی هستید،‌ پتک فیلیپ را در صدر لیست انتخاب‌هایتان قرار دهید. این شرکت با ساعت های گرانبها و باکیفیت بی نظیری که تولید میکند،‌ در میان مردم شهرت دارد. پتک فیلیپ از معدود کمپانی هایی است که تمامی قطعات موتور و بدنه ساعت‌هایش را خودش تولید میکند. از آن‌جایی که تمرکز این برند بر روی ساخت ساعت مچی های خاص و بی نظیر است، به همین دلیل تاکنون تنها ۲۰۰ مدل ساعت مچی توسط این برند تولید شده است.

تگ هویر، نام آشنای بی رقیب

تگ هویر  یک برند ساعت سازی لوکس سوئیسی است که ساعت مچی و اکسسوری های مختلف را به بازار عرضه میکند. این شرکت در سال ۱۸۶۰ توسط جک هویر فعالیت خودش را در سوئیس آغاز کرد. تگ هویر از جمله برندهای ساعت مچی سوئیسی محبوب ورزشکاران و بازیگران هالیوود است. تگ هویر،‌ یکی از پیشتازان در ساخت ساعت های کرنوگراف دار بود.

IWC، ماهر در ساخت ساعت خلبانی

IWC schaffhausen در سال ۱۸۶۸ توسط فلورنتین آریوستو جونز، ساعت ساز اهل بوستون تاسیس شد. این برند بیشتر به خاطر ساعت‌های خلبانی لوکس و پیشگام بودن در استفاده از سرامیک و تیتانیوم در ساعت‌ مچی‌هایش شناخته شده است. یکی از آرزوهای آریوستو جونز این بود که تکنولوژی ساعت سازی آمریکایی را با ظرافت و شکیل بودن ساعت سوئیسی ترکیب کند. امروزه IWC مهندسی های دقیقی را با طراحی های منحصر ترکیب میکند تا بتواند ساعت مچی های ظریفی را که برای سالیان طولانی دوام می‌آورد،  تولید کند. 

IWC، ماهر در ساخت ساعت خلبانی

فردریک کنستانت، برند مقرون به صرفه سوئیسی

آلتا باکس و پیتر استاس اولین مجموعه خود را در سال ۱۹۹۲ راه اندازی کردند که شامل شش مدل ساعت که موتورهای سوئیسی داشتند، بود. اولین ساعت های این برند در ژنو سوئیس مونتاژ شدند.فردریک کنستانت ممکن است در مقایسه با دیگر برندهای ساعت مچی سوئیسی قدمت زیادی نداشته باشد، اما ثابت کرده است که از زمان تاسیس خود یکی از متخصصان برتر در ساخت ساعت مچی است. از اهداف این برند میتوان به ارائه ساعت های سوئیسی باکیفیت بالا و قیمت مناسب برای علاقه مندان به سبک کلاسیک اشاره کرد.

کاسیو، مبتکرترین برند ساعت مچی

برند کاسیو کار خودش را از طراحی و ساخت انواع ماشین حساب و دوربین دیجیتال آغاز کرد. تادائو کاشیو بنیانگذار برند کاسیو می‌گوید: «اگر محصولی از محصولات کمپانی‌اش به اندازه کافی اصیل و با کیفیت نباشد، قطعا از مجموعه تولیدات کاسیو نیست». ساعت های کاسیو با کیفیت بالا و تکنولوژی های پیشرفته ای که دارند، از محبوب ترین خط تولید برند کاسیو به شمار میروند. ساعت کاسیو در تمام این سال‌ها کیفیت و کارکرد محصولاتش را بر زیبایی و لوکس بودن آن‌ها ترجیح داده است؛ دقیقا همان نکته ای که امروزه در کالکشن های مختلف آن مانند جی شاک،‌ پروترک، شین و بی بی جی قابل مشاهده است. اما چه امکاناتی کاسیو را به بهترین برندهای ساعت مچی تبدیل کرده است؟ از جمله امکانات ساعت های کاسیو میتوان به انرژی خورشیدی، مقرون به صرفه بودن و دوام بالا اشاره کرد. همچنین ساعت های جی شاک کاسیو، به ضد آب بودن و مقاومت بالایی که در برابر ضربه دارند معروف هستند.

سیتیزن، پیشرو در تکنولوژی

امکان ندارد اهل دنیای ساعت باشید و نام سیتیزن را نشنیده باشید. سیتیزن یکی از بزرگترین تولیدکنندگان ساعت مچی در جهان است. برند سیتیزن از سال ۱۹۱۸ با شعار " اکنون بهتر شروع میشود" در جست و جوی اهداف خود و دستیابی به آنهاست و قصد دارد زندگی را برای همگان بهتر کند. موفقیت اصلی این برند در گرو ایجاد یک فناوری انقلابی یعنی موتور اکودرایو است. از جمله تکنولوژی های ساعت سیتیزن میتوان به اکودرایو، زمان سنجی اتمی، سوپر تیتانیوم و امواج ماهواره ای اشاره کرد. اگر به دنبال ساعتی هستید که تکنولوژی های بی نظیر و کیفیت غیرقابل توصیفی داشته باشد، سیتیزن انتخابی مناسب برای شماست. اگر به دنبال این هستید که یک ساعت سیتیزن پیشرفته در کالکشن ساعت مچی های خود داشته باشید،‌ بر روی لینک خرید ساعت سیتیزن کلیک کنید.

سیتیزن، پیشرو در تکنولوژی

سیکو، دیرینه ای بی رقیب

اگر به دنبال برند ساعتی هستید که با ساعت های دیگر رقابت کند، ما به شما برند سیکو را پیشنهاد میکنیم. سیکو با قدمتی بیش از ۱۴۰ سال همچنان پیشتاز در صنعت ساعت مچی است و از بهترین برندهای ساعت مچی در دنیا به شمار میرود. شاید برایتان جالب باشید که بدانید سیکو و رولکس دو برند مطرح دنیا هستند که قادرند تمام اجزای ساعت را طراحی، توسعه، مونتاژ و تنظیم کنند. در تمامی کالکشن های این برند مانند پراسپکس، گرند سیکو،‌ سیکو۵ و سیکو پریمیر کیفیت حرف اول را میزند. اسپرینگ درایو، جی پی اس سولار و کینتیک از فناوری های پیشرفته و منحصر به فرد ساعت سیکو هستند.

سخن آخر

 

خرید ساعت مچی یکی از خریدهای حساس برای همه افراد است. اگر شما هم از عاشقان ساعت مچی هستید، احتمالا قبل از خرید دچار سردرگمی شده اید که کدام برند را انتخاب کنید. در مقاله بالا به برخی از برترین برندهای ساعت مچی در دنیا اشاره کردیم. اما بهتر است بدانید که بسیاری از برندهای دیگری هم وجود دارند که در صنعت ساعت مچی از بهترین ها هستند. اگر میخواهید اطلاعات بیشتری درباره برندهای معتبر ساعت مچی به دست بیاورید، وارد لینک مقاله برندهای معتبر ساعت مچی کدام ها هستند؟ شوید.

همچنین اگر به دنبال یک فروشگاه آنلاین برای خرید ساعت مچی هستید،‌ پیشنهاد ما به شما فروشگاه آنلاین تیک تاک گالری است. فروشگاه آنلاین تیک تاک گالری با بیش از ۸ سال سابقه، از بهترین و معتبرترین فروشگاه های آنلاین ساعت مچی در ایران است. تمامی ساعت مچی های این فروشگاه، اصل است و ضمانت‌نامه معتبر داخلی و بین المللی دارند.

 

کدخبر: 939711 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟