این سگ چروکیده مجسمه است؟! / فیلم
حجم ویدیو: 1.89M | مدت زمان ویدیو: 00:00:15

به گزارش رکنا، یک هنرمند با استفاده از خمیر یک نوع سگ به نام شارپی که به سگ چروکیده معروف است را ساخته است.

شارپی که از پرطرفدارترین سگ های موجود در دنیا است در بسیاری از خانه های اروپایی ها و آمریکایی ها دیده می شود. درواقع از ابتدای تولد و تولیدش یک سگ خانگی به حساب می آمده است. به شکلی که از ابتدا به عنوان یک سگ مزرعه که در نگهبانی و شکار همراه صاحبش است، شناخته شده است. درباره محل تولد این سگ و منشا این نژاد اختلاف نظر های بسیاری است اما تعداد بیشتری از پژوهشگران در زمینه نژاد سگ ها، این مدل و گونه را به کشور چین ربط می دهند. به شکلی که حتی او را از یک خانواده چینی و نژاد چاو چاو می شناسند. این سگ که غالبا سفید رنگ است، شباهت ظاهری به اجداد خود دارد.

سگ shar pei از آن جایی که کوچک اندام است و از جثه بزرگی برخوردار نیست. غالبا به نام سگ مینیاتوری نیز شناخته می شود. بسیاری از افرادی که به دنبال پرورش سگ هستند. علاقه مند به نگهداری از این سگ می شوند چراکه او در عین هوش و شیطنتی که دارد، مناسب برای آپارتمان است. نام این سگ در بسیاری از مقالات و فروشگاه ها، چاینیز شارپی نیز هست.

در بیشتر مواقع این سگ زیبا و بامزه عنوان سگ نگهبان را از آن خود می کند. چراکه علاقه بسیاری به ارتباط گرفتن با دیگر سگ ها ندارد و تنهایی را ترجیح می دهد. چهره متفاوت این سگ بر جذابیت و زیبایی او افزوده است زیرا با دیدن تصویر او می بینید که صورتش پر از چین و چروک می باشد. که حالتی دلنشین را خلق کرده است.

کدخبر: 928714 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟