فیلم/ نبرد تماشایی تمساح و شیر برای تصاحب لاشه بوفالو

 این تمساح شجاع سعی می کند یک گاومیش کامل را از یک شیر بسیار گرسنه و عصبانی و توله های کوچکش بدزدد. رزا سوارت، بازدیدکننده خوش شانس پارک ملی کروگر، شاهد این صحنه نفس گیر بود و آن را به اشتراک گذاشت.

رودخانه Shingwedzi بخشی جدایی ناپذیر از اکوسیستم در قلب پارک ملی کروگر را تشکیل می دهد. گله های باورنکردنی گاومیش ها و پرایدهای بزرگ شیرها در این منطقه حضور دارند. جای تعجب نیست که یکی از شیرهای ساکن توانسته یک گاو گاومیش را پایین بیاورد.

 دو شیر زن و دو توله بازیگوششان یک بوفالو را کشتند. شیرزنان به وضوح از پاداش یک شکار موفق لذت می بردند. با این حال، جشن آنها به طور غیرمنتظره ای توسط یک کروودیل عظیم نیمه تمام ماند.تمساح از حوضچه های آبی که در سرتاسر رودخانه Shingwedzi پراکنده شده بود بیرون آمد. نیت او روشن بود. او یک تکه از جایزه می خواست! تمساح مستقیماً از ساحل شنی به سمت شیر ​​و توله ها رفت.

«تمساح توانست شیرزنان را در بالای خاکریز بترساند. اما این خیلی طول نکشید، زیرا شیرزنان متوجه شدند که کوکودیل ترسناک برای آنها در خشکی ترس چندانی ندارد. آنها خودشان به وضوح شکارچیان راس در خشکی هستند. این به شیرزنان آرامش بخشید.»

«در پایان، ما مجبور شدیم که رؤیت را ترک کنیم. تمساح با آرامش یک یا دو گزش از یک سر گاومیش می گیرد و شیرها در انتهای دیگر غذا می دهند. پایانی آرام برای شروعی آشفته.»

 

کدخبر: 928224 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟