فروشگاه مورد نیاز برای خرید تیک آبی تلگرام

 

همواره کاربران بسیار زیادی هستند که دوست دارند تیک آبی داشته باشند و به دنبال خرید آن هستند اما به دلیل محدودیت‌ها و تحریم‌های وارده بر آی پی‌های ایران برای تمامی اپلیکیشن‌ها، پروسه‌ی خرید کردن را تا حدود بسیار زیادی با مشکل مواجهه کرده است.

اما در این مقاله قرار است به بررسی کامل تلگرام پریمیوم و بهترین فروشگاه برای خرید تیک آبی تلگرام بپردازیم.

تلگرام پریمیوم

یکی از راه‌های مطمئن برای گرفتن تیک آبی تلگرام، استفاده از سرویس اشتراک تلگرام پریمیوم است. در واقع تلگرام پریمیوم یک سرویس اشتراکی است که توسط سازندگان پیام رسان تلگرام با هدف ایجاد برخی از مزیت‌های خاص، برای کاربران طراحی شده است. برای استفاده از سرویس تلگرام پریمیوم، می‌توانید به صورت ماهانه آن را شارژ کنید و از مزایای آن بهره‌مند شوید.

 اما این نکته را در نظر داشته باشید که تیک آبی به خودی خود مزایای خاصی ندارد، فقط تنها در صورتی می‌تواند موثر واقع شود که برای جذب مخاطب به منظور فروش یا اعتبار اکانت خود بخواهید استفاده کنید.

ویژگی‌های تلگرام پریمیوم

ویژگی‌های تلگرام پریمیوم

1.شخصی کردن چت‌های خود

به منظور جلوگیری از پیام‌های خود، می‌توانید قفل چت را فعال کنید. قابلیت قفل چت این امکان را به شما می‌دهد تا برخی از چت‌ها برای شما در حالت محرمانه قرار گیرد و بعدها با خیال راحت بخواهید از آن‌ها استفاده کنید.

2.مجموعه‌ای از استیکرهای بسیار زیبا

با خرید اشتراک تلگرام پریمیوم به شما یک پک کامل استیکرهای متحرک و خاص تعلق می‌گیرد که می‌توانید آن را در پروفایل اکانت تلگرام خود قرار دهید و استفاده کنید. یکی از آن استیکرهای خاص و متحرک که می‌توانید در پروفایل اکانت خود قرار دهید، استیکر تیک آبی تلگرام است.

3.حذف محدودیت‌ها

برای مثال محدودیت‌های چت‌ها، عضویت گروه‌ها و حتی آپلود فیلم و عکس که در حالت عادی بیش از 2 گیگ نمی‌توان ارسال کرد، به 4 گیگ افزایش پیدا خواهد کرد.

4.حذف تبلیغات

با خرید اشتراک تلگرام پریمیوم دیگر خبری از تبلیغات زیاد و بی مورد نیست و شما می‌توانید به راحتی از اکانت تلگرام خود استفاده کنید. البته این نکته را هم در نظر داشته باشید که به واسطه‌ی استفاده از تلگرام پریمیوم به دلیل وجود سرورهای اختصاصی، سرعت شما هم افزایش پیدا خواهد کرد.

5.تیک خوردن پیام‌های خوانده نشده

این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد تا پیام‌های خوانده نشده‌ی خود را به صورت خوانده شده ذخیره کنید و بعدا اقدام به خواندن آن‌ها کنید.

6.نوتیفیکیشن برای پیام‌های سین نکرده

امکان دارد که فضای چت شما به اندازه‌ای شلوغ باشد که نتوانید برخی از پیام‌ها را ببینید. بنابراین با استفاده از تلگرام پریمیوم، هشدار برای پیام‌های خوانده نشده، آن هم به صورت مکرر و متوالی برای کاربران امکان پذیر خواهد بود.

سوالی که ذهن بسیاری از کاربران را درگیر خود کرده این است که آیا می‌توان بدون خرید اشتراک تلگرام پریمیوم، به برخی از استیکرها دسترسی داشت؟

در جواب باید گفت که در حالت عادی، تلگرام این قابلیت را به تمامی کاربران داده تا بتوانند از انواع و اقسام استیکرهای رایگان استفاده کنند ولی برای استفاده از استیکرهای متحرک یا بعضی از استیکرهای خاص مثل تیک آبی، حتما باید از سرویس تلگرام پریمیوم استفاده کنند. زمانی که کاربران بعد از خرید اشتراک تلگرام پریمیوم قصد استفاده از استیکرهای متحرک را داشتند، باید در قسمت استیکر گزینه‌ی add to sticker را بزنند تا استیکرهای متحرک مثل تیک آبی تلگرام برای آن‌ها فعال شود.

آیا خرید تیک آبی تلگرام پر هزینه است؟

برای خرید تیک آبی تلگرام با دریافت اشتراک تلگرام پریمیوم، به صورت ماهانه حدودا 4 دلار را پرداخت کنید. همانطور که می‌دانید، به دلیل تحریم‌ها و فشارهای وارده بر تمامی ابزارها و پیام رسان‌های دیجیتالی با آی پی ایران، فروشگاه‌های بسیار زیادی وجود ندارند که به عنوان واسطه، به شما در خرید اشتراک تلگرام پریمیوم کمک کنند.

آیا خرید تیک آبی تلگرام پر هزینه است؟

از این جهت، فروشگاه مجازیته، همواره سعی کرده با ارائه‌ی بهترین محصولات و خدمات خود در جهت رفع نیاز تمامی کاربران بکوشد و برای خرید اشتراک تلگرام پریمیوم می‌توانید به سایت این فروشگاه رجوع کنید.

مزیت‌های داشتن تیک آبی تلگرام

داشتن تیک آبی تلگرام به مخاطب این حس را القا می‌کند که این شخص حقیقی یا حقوقی، دارای ارزش و اعتبار است و شما برای خرید محصولات، خدمات و یا استفاده از مطالب این شخص یا برند می‌توانید به آن‌ها اعتماد کنید که در جهت همین اعتماد، موجب افزایش تعامل با مخاطبان خواهد شد.

جمع بندی

اگر که به دنیای بزرگ و جذاب دیجیتال علاقه‌مند هستید و دوست دارید از اشتراک و برخی از مزایای پیام رسان‌ها مثل تیک آبی تلگرام با سرویس تلگرام پریمیوم استفاده کنید، فروشگاه مجازیته می‌تواند به شما کمک کند. فروشگاه مجازیته همواره با پشتیبانی 24 ساعته و کیفیت بالای محصولات خود، توانسته نظر بسیاری از افراد را جلب کند.

 

کدخبر: 925358 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟