آجیل‌های خودتان را با قیمت مناسب از اسنپ سفارش دهید

 

آجیل‌ها و خشکبار به عنوان یک منبع غذایی غنی و سرشار از ویتامین شناخته می‌شوند. خانم‌ها در دوران بارداری و قاعدگی با مصرف انواع آجیل‌ها می‌توانند ویتامین‌های لازم برای بدنشان را تأمین کنند. کودکان نیز با کمک این مواد غذایی رشد بهتری را تجربه می‌کنند و هوش بهتری برای تحصیل کردن یا یادگیری خواهند داشت.

البته آقایان هم به عنوان مشتریان ثابت انواع آجیل‌ها و خشکبارها شناخته می‌شوند. این افراد انواع آجیل و خشکبار را به عنوان میان وعده محل کار تهیه می‌کنند. چون آجیل و خشکبار نسبت به سایر مواد غذایی سالم‌تر و غنی‌تر هستند.

خرید آجیل به صورت آنلاین

آجیل‌ها در نمونه‌های مختلف و با بسته بندی‌های متفاوت آماده شده و در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند. برای خرید آجیل آنلاین می‌توانید یکی از نمونه‌های زیر را در نظر داشته باشید.

1) آجیل چهار مغز شور

آجیل چهار مغز شور به عنوان یکی از پرطرفدارترین آجیل‌ها برای مراسم‌های سنتی ایرانی مانند شب یلدا، چهار شنبه سوری و عید نوروز شناخته می‌شود. این آجیل شامل پسته، فندق، بادام درختی و بادام زمینی طعم دار شده است. برای سفارش آجیل چهار مغز شور می‌توانید قیمت این محصول را ابتدا بررسی کرده و سپس آن را با بهترین قیمت از اسنپ سفارش دهید.

2) آجیل سلامت

آجیل سلامت نیز یکی از پرطرفدارترین آجیل‌ها در بین کودکان و خانم‌ها است. این آجیل معمولا شامل کنجد، سویا، بادام زمینی، برنجک، گندمک، مغز تخمه‌های کدو، آفتاب گردان و کراکر سویا می‌شود. آجیل سلامت را می‌توانید به عنوان میان وعده پس از ورزش، در محل کار یا ... مصرف کنید.

آجیل سلامت

3) آجیل مغز شیرین

افراد زیادی تنها به طعم‌های شیرین علاقه‌مند هستند و حتی در بین آجیل‌ها نیز به دنبال گزینه‌ای هستند که حاوی انواع خشکبار شیرین باشد. آجیل مغز شیرین شامل برگه زردآلو، انجیر پرک، مغز پسته، بادام درختی، بادام هندی زعفرانی، مغز فندق، کشمش و توت خشک شده است.

این آجیل کالری نسبتان بالایی دارد و باید موقع مصرف آن احتیاط به خرج دهید. همچنین، توصیه می‌شود افراد دیابتی تا حد امکان سایر نمونه‌های آجیل را برای استفاده در نظر داشته باشند.

4) آجیل استوایی

اگر در بین آجیل‌ها به دنبال یک طعم متفاوت هستید و می‌خواهید این بار آجیل مد نظرتان را با ترکیبات جذاب‌تری داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم که آجیل استوایی را سفارش دهید. این آجیل خاص از کشمش سبز، نارگیل خشک حبه شده، مغز گردو ایرانی خام، بادام هندی خام، آناناس خشک حبه‌ای، مغز بادام خام، پُملو خشک حبه‌ای و مغز پسته خام و... تشکیل شده است.

آجیل استوایی

5) آجیل چهار مغز خام

تهیه آجیل همیشه دغدغه خانواده‌ها هست. چون بعضی از افراد تنها طعم‌های ملس را می‌پسندند و نمی‌توانند آجیل خیلی شور یا شیرین را امتحان کنند. همچنین، برای میان وعده بچه‌ها آجیل‌های طعم دار نمی‌تواند یک گزینه مناسب باشد. در همین راستا، آجیل‌های چهار مغز خام نیز در بین محصولاتی که برای فروش عرضه شده‌اند دیده می‌شوند.

این آجیل‌ها خاصیت‌ها و مواد مغذی آجیل‌های چهار مغز شور یا شیرین و... را دارند، اما کودکان، افراد مبتلا به فشارخون یا قند خون و کسانی که نمی‌توانند آجیل‌های شور یا شیرین  را  مصرف کنند می‌توانند این محصولات را  در نظر داشته باشند.

سخن پایانی

خرید آجیل برای مناسب‌های مختلف توسط خانواده‌های ایرانی در نظر گرفته می‌شود. با توجه به اینکه اعضای خانواده‌تان چه ذائقه و سلیقه‌ای دارند می‌توانید یکی از آجیل‌های چهار مغز شور، شیرین یا خام را سفارش دهید. آجیل سلامت، آجیل استوایی و... نیز در ویترین فروشگاه‌ها آنلاین عرضه کننده این محصولات دیده می‌شود و دستتان برای خرید یک آجیل مناسب کاملاً باز است.

 

کدخبر: 922894 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟