بهترین برند کمپرسور اسکرو در بازار ایران

این در حالی است که کمپرسور های باد اسکرو با مدل های مختلف و با برند های متفاوتی در بازار بفروش می رسند و انتخاب بین این دستگاه که هرکدام با ویژگی های مختلف و اندازه های متفاوت عرضه می شوند میتواند بسیار سخت باشد به همین دلیل بهترین کمپرسور های اسکرو در بازار ایران را معرفی می کنیم.

  • اطلس کوپکو (Atlas Copco)
  • کایزر (Kaeser)
  • گادنر دنور(Gardner Denver)
  • ایگنر سولرند (Ingersoll Rand)
  • کمپرسور اسکرو سری CSH حسنی

اطلس کوپکو (Atlas Copco):

کمپرسور باد اسکرو کایزر

اطلس کوپکو بزرگترین و مشهور ترین شرکت در زمینه ساخت تجهیزات هوای فشرده و کمپرسور های اسکرو است،کیفیت کمپرسور های اسکرو این شرکت باعث شده است تا اطلس کوپکو در بیش از 180 کشور نماینده فعال داشته باشد. علاوه بر کمپرسور باد این شرکت در زمینه ابزارهای برقی و پنوماتیک، تجهیزات معدن، ماشین‌آلات سنگین، تجهیزات نفت و گاز، پمپ‌ها، سیستم‌های انتقال و تهویه مطبوع و سیستم‌های جوشکاری نیز مشغول بکار است.

کیفیت کمپرسور های اسکرو شرکت اطلس کوپکو بسیار بالا و مثال زدنی است اما متاسفانه به دلیل عدم وجود نمایندگی مناسب در ایران محصولات این شرکت بصورت مستقیم وارد نمیشوند و بصورت دست دوم و استوک وارد کشور میشوند.این دستگاه های استوک بسته به اینکه چقدر کار کرده اند و چقدر مستهلک شده اند میتواند با خرابی روبرو شوند اما بزرگترین مشکل در مورد این کمپرسور ها نبود قطعه یدکی است که باعث میشود تعمیرات و سرویس این دستگاه ها بسیار سخت باشد. اگر دستگاه با مشکل جدی روبرو شود این امکان وجود دارد که قطعه یدکی ان در بازار ایران پیدا نشود و مجبور به تهیه ان از کشور های خارجی با قیمت چندین برابر شوید.

گادنر دنور(Gardner Denver)

کمپرسور باد گادنر دنور

گادنر دنور یک شرکت امریکایی واقع در میلواکی ایالات متحده است که جزوه قدیمی ترین شرکت های فعال در زمینه ساخت ابزارهای بادی و صنعتی است. کمپرسور های اسکرو این شرکت از کیفیت بساری خوبی برخودار هستند و به راحتی میتوانند نیاز هر گونه شرکتی را براورده سازند. شرکت گادنر دنور علاوه بر کمپرسور اسکرو قطعات و لوازم جانبی ان را نیز تولید می کننند در بازار ایران حتی میتواند ایرند یا واحد هوا ساز های ساخت این سرکت را یافت (البته به سختی!).

شرکت گادنر دنور نیز مانند اطلس کوپکو سیاست تجاری مشابه ای برای ایران در نظر گرفته است . هیچ گونه خدماتی ار ارائه نمی دهد و حتی یک نمایندگی فعال در ایران ندارد. محصولات این شرکت نیز در ایران بصورت استوک و دست دوم وارد می شوند.

ایگنر سولرند

شرکت “اینگرسولرند” (Ingersoll Rand) یک شرکت بین‌المللی آمریکایی است که در زمینه تولید و عرضه محصولات و خدمات مرتبط با صنعت هوا و گاز، ابزارهای صنعتی و تجهیزات سیستم‌های گرمایشی، تهویه مطبوع و تهویه هوا (HVAC) فعالیت می‌کند. این شرکت در سال ۱۸۷۱ تأسیس شده و مقر اصلی آن در شهر دیبورن، میشیگان، ایالات متحده آمریکا قرار دارد.اینگرسولرند به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان کمپرسورهای هوا در جهان شناخته می‌شود. کمپرسور های باد اسکرو این شرکت عملکرد قوی، کیفیت بالا، مصرف انرژی بهینه و قابلیت های پیشرفته برای کنترل کمپرسور دارند که انها را جزء بهترین کمپرسور های دنیا قرار میدهد.از دیگر محصولات این شکرت میتوان به ابزار های برقی،ابزار های صنعتی و دستگاه های پنوماتیک اشاره کرد.

متاسفانه محصولات این شرکت نیز در ایران بصورت استوک وارد میشود و ارزش خرید چندانی ندارد زیرا معلوم نیست این محصولات با چه مشکلاتی روبرو شده اند از طرفی نبود نمایندگی و قطعات یدکی میتواند مشکل آفرین باشد.

کمپرسور حسنی سری CSH

کمپرسور باد اسکرو سری CSH حسنی

کمپرسور حسنی یک شرکت داخلی است که در استان البرز واقع شده است این شرکت 18 سال است که بصورت حرفه ای مشغول به ساخت و مونتاژ کمپرسور های باد اسکرو و کمپرسور های باد پیستونی است. محصولات این شرکت با گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه میشوند. که علاوه بر کیفیت خوب دارای خدمات پشتیبانی مناسب نیز هستند.تمامی محصولات این شرکت از بهترین برند های آلمانی، ایتالیایی و ترک مونتاژ میشوند. از طرفی محصولات کمپرسور حسنی از نظر مصرف انرژی بسیار بهینه است و استهلاک بسیار کمی دارند، در کنار تمامی این ویژگی ها میتوان به ارائه خدمات به تمامی نقاط ایران اشاره کرد. که خیال خریدار را از بابت خدمات و سرویس های دوره ای راحت می کند.

بزرگترین مشکل در کمپرسور های اسکرو دما کاری دستگاه است. این مشکل در کمپرسور های اسکرو دست دوم و کمپرسور های که از قطعات چینی ساخته شده است بسیار شایع است. اما کمپرسور های سری CSH از قطعات اور سایز موناژ میشوند که علاوه بر طول عمر بالا در داز مدت هزینه های کمتری بابت سرویس و نگهداری ان هزینه میشود.

کایزر

شرکت Kaeser Compressors یک شرکت برجسته در زمینه تولید و فروش کمپرسورهای هوا و تجهیزات مرتبط با فشار هوا است. این شرکت مقر اصلی خود را در آلمان دارد و در سراسر جهان به عنوان یکی از پیشروهای این صنعت شناخته می‌شود.

Kaeser Compressors تنها کمپرسورهای هوای صنعتی تولید نمی‌کند، بلکه تجهیزات جانبی نیز از جمله مخازن هوا، فیلترها، مخازن آب مبرد و سیستم‌های مدیریت کمپرسورها را ارائه می‌دهد. این شرکت از تکنولوژی‌های پیشرفته برای بهبود کارایی و کاهش مصرف انرژی در کمپرسورهای خود استفاده می‌کند.

از جمله محصولات اصلی Kaeser Compressors می‌توان به کمپرسورهای پیستونی ، کمپرسورهای متغیر سرعت، واحدهای تصفیه هوا، و تجهیزات مرتبط با کنترل و مدیریت کمپرسورها اشاره کرد.

این شرکت به عنوان یک نماینده مهم در صنعت کمپرسورهای هوا و خدمات مرتبط شناخته می‌شود و تلاش می‌کند تا نیازهای مشتریان در انواع صنایع از جمله صنایع تولید، ساختمانی، پزشکی، صنعت غذا و نوشیدنی، خودروسازی و بسیاری دیگر را برآورده کند.

اهمیت کمپرسور اسکرو

کمپرسور باد اسکرو یک دستگاه صنعتی است که برای متراکم کردن هوا و سپس استفاده از آن در سیستم هوای فشرده استفاده میشود. کمپرسور های اسکرو در واقع نقطه شروع هر کسب و کار صنعتی محسوب میشود. این دستگاه صنعتی جز پر استفاده ترین دستگاه واحد های تولیدی می باشند که باعث کاهش مصرف انرژی و در نتیجه کاهش هزینه تولید در بنگاه های تولیدی می شود.

کمپرسور های باد اسکرو به وسیله یک الکتروموتور و قطعه بنام واحد هوا ساز کار می کنند، مانند دیگر ماشین های صنعتی الکتروموتور تامین کننده قدرت کمپرسور باد اسکرو است. در دل واحد هوا ساز دو شفت بصورت پیچس شکل در کنار یکدیگر قرار میگیرند و با چرخش الکتروموتور شروع به چرخش می کنند. این دو شفط به دلیل سرعت بالا و شیار های پیچی شکل هوا را از بیرون مکش و سپس فشرده می کنند.

کدخبر: 918953 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟