بهترین مارک کولر آبی

 

یکی از بهترین مارک‌های کولر آبی، جنرال است که به دلیل کیفیت ساخت بالا، مصرف برق کم، نحوه عملکرد مناسب و طراحی زیبا، مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان قرار گرفته است. مارک‌هایی مانند آبسال، سپهر الکتریک و برفاب نیز به‌دلیل کیفیت ساخت بالا و طراحی مناسب، جزو بهترین مارک‌های کولر آبی به‌حساب می‌آیند. اگر شما در انتخاب کولر آبی با دقت عمل کنید برای سرویس یا تعمیر آن نیز با مشکل مواجه نمی‌شوید. با این‌حال اگر نیاز دارید سرویس این دستگاه را انجام دهید، می‌توانید برای مشاهده ویدئو سرویس کامل کولر آبی روی لینک بزنید.

 معرفی بهترین برند های کولر آبی

استفاده از کولر‌های آبی در برخی مناطق ایران به‌خصوص مناطق خشک بسیار رایج است. کولرها توسط شرکت‌های مختلفی نظیر آبسال، جنرال، سپهر الکتریک و... در ایران تولید می‌شوند که هرکدام با قابلیت‌های متنوع و قیمت مختلف به فروش می‌رسند. در ادامه، برندهای مختلف کولر آبی، ویژگی و مزایای آنها را بررسی می‌کنیم.

کولر آبی جنرال

یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین کولرهای آبی‌ ایرانی کولرهای برند جنرال هستند. این برند انواع مختلف کولر آبی را تولید می‌کند و شما می‌توانید در سراسر کشور این کولر را تهیه کنید. یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های این کولر تکنولوژی جدیدی است که مانع از ورود گرد‌و‌غبار یا ریزگرد می‌شود؛ بنابراین اگر شما در معرض گرد‌و‌غبار هستید و احساس خوبی نسبت به این موضوع ندارید، می‌توانید کولرهای برند جنرال را خریداری کنید.

کولر آبی آبسال

آبسال یکی‌دیگر از برندهای محبوب ایرانی است که کیفیت و قیمت قابل قبولی دارد. در طراحی محصولات این برند از ورق گالوانیزه استفاده شده که منجر به افزایش ماندگاری سرمای کولر به‌خصوص در شرایط آب و هوایی گرم، می‌شود. کولر‌های آبی‌ برند آبسال در مدل‌های مختلف پوشالی، پرتابل، سلولزی و ... تولید می‌شوند و از طرفی محصولات این برند از موتورهای کم مصرف استفاده می‌کنند. کولر آبی آبسال نسبتاً کم هزینه است و برای مناطقی با دمای بالا و رطوبت نسبی پایین به‌منظور خنک کردن فضاهای بزرگ و بازی همچون سالن‌های ورزشی، ایستگاه‌های اتوبوسرانی، تالارهای کنفرانس و سینماها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

معرفی بهترین برند های کولر آبی

کولر آبی برفاب

برفاب در سال 1369 در استان چهار محال و بختیاری تأسیس شد. با وجود اینکه شروع فعالیت برفاب تولید لوازم خانگی بوده، در سال 1370 تولید لوازم سرمایشی را نیز آغاز کرد. در سال 1370 کارخانه برفاب اولین کولرهای آبی خود را روانه بازار کرد اما استفاده از قابلیت‌های فوق‌العاده و کیفیت قابل توجه، منجر به محبوب شدن این محصول و فروش بسیار زیاد آن شد. کولرهای این برند در انواع مختلف پرتابل، رومیزی، پشت بامی، مینی و ... تولید می‌شوند.

کولر آبی سپهر الکتریک

کولرهای آبی سپهر الکتریک به عنوان دستگاه خنک‌ کننده هوای رومیزی با فن بزرگ و مجهز به تکنولوژی پوششی برای حفظ رطوبت هوا هستند. کولر آبی سپهر الکتریک با مصرف برق بسیار کم، قابلیت حرکت در چهار جهت مختلف، قابلیت تنظیم سرعت باد و استفاده از فیلتر هوای قابل شستشو تولید می‌شود. این دستگاه برای استفاده در منازل، محل کار و ادارات مناسب است.

کولر آبی آزمایش

کولرهای آبی برند آزمایش یکی از قدیمی‌ترین برندهای موجود در بازار هستند، که به دلیل کیفیت ساخت بالا توانسته‌اند در طی سالها نظر مثبت مشتریان را جلب کنند. برند آزمایش انواع کولر آبی را در ظرفیت‌های مختلف تولید می‌کند تا افراد بتوانند با توجه به متراژ و فضا موجود بهترین مدل را انتخاب کنند. از این برند می‌توانید کولرهای پرتال، مدل اکسترا و آبی با ظرفیت 3000 تا 8000 را خریداری کنید.

آشنایی با انواع کولر آبی

آشنایی با انواع کولر آبی

در پاسخ به سوال کولر آبی چی بخرم باید بگوییم لازم است ابتدا با انواع کولرهای آبی آشنا شوید، بنابراین در ادامه همراه ما باشید.

کولر آبی قابل حمل یا پرتابل

این نوع کولرها، با باتری یا منبع برق خارجی، کار می‌کنند. این کولرها کوچک و سبک هستند، به همین دلیل می‌توانید آن‌ها را به‌راحتی از یک محل به محل دیگر منتقل کنید.

کولر آبی غیر قابل حمل

این نوع کولرها دائمی و به صورت ثابت در محل نصب می‌شوند. این کولرها به صورت ثابت روی زمین یا روی دیوار با استفاده از پایه نصب می‌شوند. برخی از این نوع کولرها دارای فن‌هایی هستند که هوا را از طریق یک فیلتر گذرانده و با استفاده از آب، هوا را سرد می‌کنند.

کولر آبی آکسیال

این نوع کولرها عموماً برای خنک کردن فضاهای بزرگ و صنعتی مانند کارخانجات، انبارها، اسکله ها و... استفاده می شوند. پره‌های کولر آبی اکسیال زیاده بوده و شیب دار هستند. هوای خنک شده به وسیله فن‌های داخلی کولر، به فضا انتقال داده می‌شوند. از مزایای کولر آبی آکسیال می‌توان به مصرف کمتر انرژی و قابلیت استفاده در فضاهای بزرگ اشاره کرد.

کولر آبی سلولزی

در طراحی این محصولات به جای پوشال از پد سلولزی استفاده می‌شود. پد سلولزی قابلیت جذب آب بالایی دارد و از طرفی با توجه به ساختارمنظمی که دارد، توزیع آب درون کولر را با دقت انجام می‌دهد که در نتیجه منجر به تولید سرمای بیشتری می‌شود. شما می‌توانید کولرهای سلولزی انواع برندهای مختلف را خریداری کرده و برای خانه، محل کار و ... از آن‌ها استفاده کنید.

نکات ضروری پیش از خریدن کولر آّبی

قبل از خریدن کولر آّبی، باید به نکات زیر توجه کنید:

  • ابعاد  و فضا برای نصب کردن کولر: قبل از خرید باید مطمئن شوید که جای کافی برای قرار دادن کولر در فضای مورد نظر وجود دارد.
  • مصرف برق: باید به میزان مصرف برق آن‌ها توجه کرد و در صورت امکان، کولر با مصرف کم انتخاب کرد.
  • نوع کولر: در بازار چندین نوع کولر آّبی از جمله کولرهای پرتابل، دیواری، پنجره ای و ... وجود دارد.
  • کیفیت ساخت: حتماً باید از کیفیت ساخت کولر آّبی اطمینان حاصل کنید تا در طولانی مدت به‌درستی کار کند و دچار خرابی نشود.
  • نحوه عملکرد: نحوه عملکرد کولر آّبی باید به گونه‌ای باشد که هوای خنک و تازه را در فضای موردنظر منتشر کند، بنابراین حتماً قبل از خرید باید این مورد را بررسی کنید.
  • قیمت: قیمت کولر آّبی نیز باید باتوجه به امکانات آن و میزان کیفیت ساخت، باید مناسب باشد.

مصرف کنندگان در انتخاب بهترین مارک کولر آّبی، باید به فاکتورهایی مانند کیفیت ساخت، مصرف برق، نحوه عملکرد، قابلیت حمل و نقل، هزینه‌های نگهداری و نظرات کاربران توجه کنند. به‌همین دلیل، پیشنهاد می‌شود قبل از خرید، مشخصات فنی و نظرات کاربران را در مورد محصولات مختلف بررسی کنید تا بهترین مارک و مدل را با توجه به نیازهای خود پیدا کنید.

 

کدخبر: 906452 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟