پر فروش ترین مدل های جارو برقی بوش

نگاهی به تاریخچه برند بوش

بیش از یک قرن از تولد برند بوش می‌گذرد. این برند که توسط کشور آلمان تأسیس شد، در سال 1886 میلادی فعالیت خود را در شهر اشتوتگارت آلمان آغاز کرد. هدف فعالیت این برند تلاش برای جلب رضایتمندی مردم بوده و با گذشت بیش از یک قرن نیز توانسته این موضوع را در تولید انواع لوازم خانگی مانند جارو برقی بوش و ابزار آلات، حفظ کند و کماکان در لیست بهترین برندهای حال حاضر جهان قرار دارد و این موضوع را مدیون تولید محصولات بسیار با کیفیت و ایده‌آل در سطح جهان است.

نگاهی به ویژگی‌های جارو برقی بوش

هر مدل از جاروبرقی بوش را که انتخاب می‌کنید، لازم است به ویژگی‌های آن توجه کنید البته طراحی بسیار زیبا و در عین حال مدرن، توان و قدرت بالای موتور، مصرف پایین انرژی، تنوع در رنگ آمیزی، جذابیت در طراحی، امکانات بالا، توان مکش بی نظیر، طول عمر بالا، سازگاری با آخرین تکنولوژی روز و غیره همگی به صورت کامل و جامع در انواع مدل های جارو برقی بوش وجود دارند و از همه لحاظ پاسخگوی نیاز مخاطبان خواهند بود، در کنار مزیت‌های بی شماری که این برند دارد، بدون ایراد نیز نیست در واقع از نظر قیمتی در مقایسه با سایر برندها، بالاتر است و در ایران نیز نمایندگی خدمات پس از فروش ندارد.

پر فروش ترین مدل های جارو برقی بوش کدامند؟

1) جاروبرقی بوش مدل  BGL8GOLDIR: یکی از بهترین مدل‌های حال حاضر جارو برقی بوش، BGL8GOLDIR نام دارد و اگر به دنبال جارو برقی کم صدا، پر توان، مصرف انرژی پایین و کارایی بالا هستید، خرید این مدل به شما پیشنهاد می‌شود. از نظر ظاهری باید گفت از دو سری و یک پارویی تشکیل شده و طول کابل برق نیز به 15 متر می‌رسد. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به میزان مصرف انرژی آن در سطح A ، دارای دسته ارگونومیک، قابلیت کنترل مکش الکترونیکی، مجهز به هشدار دهنده الکترونیکی تعویض کیسه گرد و غبار، دارای قدرت مکش بیشتر، مجهز به سیستم Air Bumper به منظور محافظت از مبلمان و دیوار، دارای بدنه‌ای نرم برای حفاظت از سطوح، کلاس عملکرد تمیز کنندگی روی سطوح تا کلاس A، نگهداری آسان، برخورداری از سیستم عایق یا Silence Sound به منظور تولید آلودگی صوتی پایین اشاره کرد.

2) جارو برقی بوش مدل BSGL3MULT3: این نمونه از جارو برقی بوش نیز دارای موتور قدرتمند، فیلتر قابل شست و شو، حالت‌های تنظیم متفاوت مانند سرامیک، پارکت و فرش و مبل و جنس لوله فلزی است. وزن آن حدود 5/4 گرم و در ابعادی به اندازه 480x287x260 طراحی و تولید شده است و پاکت ذخیره سازی آن نیز تا حجم XL گنجایش دارد. در هنگام خرید به متعلقات آن نیز که شامل دفترچه راهنما، سری پارویی، سری مخصوص مبل، سری گوشه گیر و لوله تلسکوپی و نازل است نیز توجه داشته باشید.

3) جارو برقی بوش مدل BGL8PRO4: این مدل از جارو برقی بوش نیز به دلیل ویژگی‌ها و امتیازاتی که دارد در صدر محبوب‌ترین مدل‌ها برای خرید قرار دارد. کنترل متغیر مکش، چرخ کوچک فلزی و با دوام با ماندگاری طولانی، نشانه گر الکترونیک تعویض کیسه گرد و غبار، لوله تلسکوپی با قفل گیره‌ای، مجهز به شلنگ مکش قدرتمند، دو عدد سری، دو عدد پارویی، دسته Ergo Premium، سری غلتکی قابل تنظیم، فیلتر خروجی از نوع HEPA، توان مصرفی 1500 تا 2000 وات، میزان صدا بین 70 تا 75 دسی بل، سیم جمع کن خودکار، فیلتر بهداشتی، دارای طول کابل برق به اندازه 15 تا 20 متر، جعبه ابزار حرفه‌ای شامل برس مبلمان، ابزار مخصوص اثاثیه، 4 کیسه اضافی گرد و غبار می باشد.

خرید جاروبرقی بوش

4) جارو برقی بوش مدل BGL8PRO3IR: BGL8PRO3IR یکی دیگر از مدل‌های مطرح و پر فروش جاروبرقی بوش به شمار می‌رود که قدرت تمیز کنندگی بسیار بالایی دارد. از امکانات و قابلیت‌های این مدل می‌توان سری مخصوص درزها، سری مخصوص اثاثیه، سیم بلند قابلیت کاربرد در شعاع 15 متری، شلنگ با قدرت بالای مکش بافت‌های پارچه‌ای، طول کابل 10 تا 15 متری، فیلتر خروجی از نوع HEPA، دارای سیم جمع کن خودکار، طول کابل برق حدود 13 متری، 1500 تا 2 هزار وات توان مصرفی، دارای پاکت یک بار مصرف، فیلتر بهداشتی و غیره نام برد.

5) جاروبرقی بوش مدل BSGL32500: در بین انواع مدل جارو برقی بوش نام مدل BSGL32500 نیز به خوبی می‌درخشد. جارو برقی و جارو شارژی بوش از این مدل مجهز به نشانگر LED تعویض کیسه، دسته با طراحی ارگونومیک، کنترل قدرت مکش، سیم جمع کن خودکار، دارای برس پارویی، برس گردگیری، لوله درز و شکاف، فیلتر Aie Clean II، طول کابل برق تا 10 متر، محدوده توان مصرفی 2 هزار تا 2500 وات، دارای 3 عدد سری، یک عدد پارویی، فیلتر خروجی از نوع HEPA، از جمله ویژگی‌های این مدل از جاروبرقی بوش به شمار می‌روند.

شرایط خرید جارو برقی بوش

اگر قصد خرید جاروبرقی بوش را دارید، امکان خرید حضوری و اینترنتی برای شما میسر است. نکته قابل توجه در مورد هر دو روش خرید این است که لازم است مراکز معتبر و خوشنام را شناسایی کنید در غیر این صورت دچار مشکلات غیر قابل پیش بینی می‌شوید. ضمانت خرید محصول و وجود نمایندگی بوش در تهران را نیز جدی بگیرید چرا که در صورت بروز مشکل در ارسال، می‌توانید در راستای تعویض و یا عودت آن، اقدام کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید.

جارو شارژی بوش

نتیجه گیری

خرید بهترین برند های جاروبرقی در ایران آن قدر ها هم سخت به نظر نمی رسد تنها کافی است برای جست و جوی برند مد نظر خود وقت بگذارید تا یک بار برای همیشه، آن را در تمامی لحظات سخت و طاقت فرسای نظافت محیط منزل و یا محل کار در کنار خود داشته باشید. در صورتی که این موارد و ویژگی ها را در نظر بگیرید، از خرید خود بهترین بازخورد را خواهید گرفت.

کدخبر: 891639 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟