وحشت از عجیب ترین شیء نورانی در آسمان + فیلم
حجم ویدیو: 28.63M | مدت زمان ویدیو: 00:03:53

در آسمان آمریکا یک شیء درخشان و بی صدا مشاهده شد که می توان این اتفاق را از عجیب ترین اتفاقات جغرافیایی دانست.

به گزارش رکنا، تاکنون گزارش‌های مختلفی از رویت یوفو یا همان «شیء پرنده ناشناس»، در سراسر جهان منتشر شده است، اما کسی منشا دقیق آنها را نمی‌داند. در حالی که به گمان برخی این اشیاء پرنده تکنولوژی پیشرفته برخی کشور‌های جهان هستند، اما برخی ماهیت آنها را فرازمینی و متعلق به موجودات فضایی می‌دانند.

مشاهده شیء دایره‌ای در رنگ های مختلف در آسمان

به تازگی رویت یک شیء درخشان ناشناس در آسمان آمریکا خبرساز شده است. سه ویدئویی که در موقعیت‌های جغرافیایی مختلف تهیه شده است، این شیء درخشان را با رنگ‌های مختلف در حال پرسه زدن در آسمان نشان می‌دهد. در این ویدئو این شیء دایره‌ای شکل که دائما به رنگ‌های روشن زرد، آبی، سبز و صورتی تغییر رنگ می‌دهد، دیده می‌شود.

ثبت فیلم از شی ء درخشان توسط یک زن

اولین ویدئو توسط زنی با نام «ملیسا» در لیک هورن میشیگان ثبت شد. ویدئوی دوم توسط مردی با نام «تِرِی» در کلرادو اسپرینگز و ویدئوی سوم توسط یک شخص ناشناس در منطقه‌ای دیگر در شیکاگو ضبط شد. هر سه ویدئو صبح روز ۲۶ اکتبر تهیه شده است.

این ویدئو اولین بار در کانال یوتیوب MrMBB۳۳۳ منتشر شد. این ویدئو تاکنون بیش از ۴۳ هزار بیننده داشته است. ادمین این کانال یوتیوب در شرح این ویدئو نوشت: «این شیء هیچ صدایی نداشت. هواپیما یا هلی کوپتر نبود. شاید نوع عجیبی از یک پهپاد بوده باشد.»

برخی از کاربران با دیدن این ویدئو اظهار داشتند که آن‌ها نیز شاهد پرواز این شیء عجیب در آسمان بوده اند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «من مشابه این شیء را در آسمان مریلند دیدم.»

کدخبر: 736178 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟