شوکه شدن دونده در لحظه پایان مسابقه + فیلم
حجم ویدیو: 1.89M | مدت زمان ویدیو: 00:00:14

یک دونده در مقابل خط پایان حرکات نمایشی انجام داد . این دونده به گمان اینکه نفر اول مسابقه دو و میدانی خواهد شد در لحظه پایانی به حرکات نمایشی پرداخت اما ناگهان دونده دوم از او جلو زده و او قهرمان شد. به این شکل این دونده‌ که در مقابل خط پایان هوس انجام حرکات نمایشی کرده بود به راحتی مقام اول را از دست داد.

به گزارش رکنا ، ویدئویی که به تازگی منتشر شده اشت وقوع یک اتفاق عجیب در مسابقات دومیدانی ساگونتو تریتلون در اسپانیا را به تصویر می‌کشد. در این مسابقه در حالی که یکی از دوندگان تنها چند متر با خط پایان فاصله داشت مقام نخست را به راحتی از دست داد.

دونده پشت سر دونده اول قهرمان شد

ویدئویی که توسط یکی از تماشاگران و با تلفن همراه تهیه شده چگونگی وقوع این حادثه را نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود «ماتیو بوستوس» در حالی که تنها چند متر با خط پایان مسابقه فاصله دارد ناگهان سرعت خود را کم کرده و حرکتی نمایشی را در مقابل تماشاگران انجام می‌دهد. دقیقا در همین لحظه «جرمن سیستر»، دونده‌ای که در پشت سر او حرکت می‌کرد با سرعت زیاد از کنار وی رد شده و از خط پایان عبور می‌کند.

ماتیو که تنها چند صدم ثانیه برای به دست آوردن مقام نخست با خط پایان فاصله داشت، در این مسابقه دوم شد. این ویدئو پس از انتشار توئیتر تاکنون بیش از ۲.۴ میلیون بیننده داشته و ۴۵ هزار لایک دریافت کرده است. انتشار این ویدئو در توئیتر موجب بهت و حیرت کاربران شد. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «اوه، خدای من، چقدر احمقانه.»

کدخبر: 699833 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟