داروی ضد کرونای این مرد مار سمی بود + فیلم
حجم ویدیو: 11.11M | مدت زمان ویدیو: 00:01:30

مرد هندوستانی برای در امان ماندن از ابتلا به کرونا اقدام به خوردن مار سمی کرد.

به گزارش رکنا ، در حالی که دانشمندان در سراسر جهان بیش از یک سال است در تلاش برای مهار کرونا هستند، یک مرد هندی در اقدامی عجیب و با خوردن یک مار سمی مدعی شد که این خزنده می‌تواند مانع از ابتلا وی به کرونا شود. «وادیوِل» ۵۰ ساله اهل تامیل نادو هند مدعی شد که این مار می‌تواند آنتی بادی‌ در بدنش ایجاد کند که از ابتلایش به کرونا جلوگیری کند.

جریمه مرد هندی به خاطر خوردن مار

پس از انتشار ویدئویی که این مرد را در حال خوردن مار سمی نشان می‌داد وی توسط اداره جنگلبانی محلی هند بازداشت شد. این مرد به علت انجام این اقدام به پرداخت مبلغ ۷ هزار روپیه جریمه شده است.

در ویدئوی منتشر شده وادیوِل در حالی که یک مار را در دست گرفته در مقابل دوربین اقدام به خوردن آن می‌کند. بنا به گزارش تعدادی از رسانه‌های محلی هند این مرد این مار را در یک مزرعه شکار و پس از کشتن آن اقدام به خوردن آن کرد. او توسط این مار سمی گزیده نشد و توانست جان سالم به در ببرد.

اخبار جعلی کرونایی در هند

گفتنی است؛ پس از شیوع موج دوم کرونا در هند انتشار اخبار جعلی در مورد راهکار‌های پیشگیری و درمان آن افزایش یافته است. چند پیش نیز ویدئویی منتشر شده بود که تعدادی هندو در حالی که بدن هایشان را به کود گاو آغشته کرده بودند مدعی بودند که این عمل می‌تواند مانع ابتلا آنان به کرونا شود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 692576 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟