مهربانی عجیب فیل های وحشی را ببینید + فیلم
حجم ویدیو: 3.71M | مدت زمان ویدیو: 00:00:29

فیل های خشمگین پس از تخریب درختان موز صحنه ای را رقم زدند که موجب حیرت ساکنان محلی شد.

به گزارش رکنا ، در یک حادثه نادر و عجیب در ایالت تامیل نادو هند، فیل‌های خشمگین پس از تخریب حدود ۳۰۰ درخت موز تنها یک درخت را سالم باقی گذاشتند. این درخت موز، درختی بود که یک پرنده روی آن آشیانه ساخته بود و جوجه‌های آن در داخل آشیانه بودند.

خطر مرگ برای پرندگان روی درخت موز

ویدئویی که در فضای مجازی منتشر شده درختان تخریب شده را در کنار درخت موزی که آشیانه روی آن ساخته شده و سالم باقی مانده است نشان می‌دهد. در این ویدئو جوجه‌های پرنده در حالی که در داخل آشیانه هستند دیده می‌شوند.

آسیب درخت های موز توسط فیل ها

این حادثه در منطقه «ایرود» واقع در اطراف شهر «ساتهیامانگالا» رخ داد. بنا به گزارش Thanthi TV پنج فیل پس از فرار از جنگل ویلاموندی وارد این منطقه شدند. این فیل‌ها سپس وارد باغ یک مرد محلی شده و به حدود ۳۰۰ درخت موز خسارت وارد کردند. اما هنگامی که ساکنان محلی سرگرم بررسی میزان خسارت بودند با این صحنه عجیب روبه‌رو شدند. این فیل‌ها به یک درخت که روی آن آشیانه پرنده ساخته شده و داخل آن چهار جوجه بود هیچ آسیبی وارد نکرده بودند.

این ویدئو در تاریخ ۷ می‌در یوتیوب منتشر و تاکنون بیش از ۴۰۰ هزار بیننده داشته است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران نوشت: « حیوانات به زبان یکدیگر آشنا هستند.»آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 686522 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟