بچه های این موتورسوار همیشه جلوی چشمانش بودند + عکس و علت

انتشار تصاویری از یک موتورسوار اهل سنگاپور که اقدام به قراردادن عکس فرزندانش روی موتورسیکلتش کرده مورد توجه کاربران قرار گرفت.

به گزارش رکنا ، «بارت صالح» ماه گذشته تصاویری از این موتورسوار تهیه و در صفحه فیسبوک خود منتشر کرد.

بارت در شرح این تصاویر نوشت: «وقتی به کلاه ایمنی او نگاه کردم و از او پرسیدم چرا هر روز صبح و هنگام شروع کارش از آن استفاده می‌کند او این عکس‌ها را به من نشان داد. ادامه بده برادر. در بیرون از خانه ایمن باش.»

در تصاویر منتشر شده این موتورسوار در حالی که عکس فرزندانش را در مقابل چشمان خود روی موتورسیکلت نصب کرده دیده می‌شود. بنا به گفته بارت این موتورسوار که هویتش مشخص نشده برای علت قرار دادن این تصاویر روی موتور خود گفت که با دیدن تصاویر فرزندانش با دقت رانندگی می‌کند و همیشه یادش می‌ماند که از کلاه ایمنی استفاده می‌کند. بنا به گفته بارت روی کلاه ایمنی این موتورسوار استیکر‌هایی دیده می‌شد که روی یکی از آن‌ها نوشته بود: «پدر برای زندگی است.»

این پست پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفت و بیش از ۲۸ هزار لایک دریافت کرد. همچنین انتشار این پست با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «تمام آن تصاویر و کلاه ایمنی انگیزه اصلی این پدر جوان در زندگی است تا بهترین‌ها را برای خانواده اش انجام دهد.» یکی دیگر از کاربران در کامنتی نوشت: «شوهرم اولین کفش فرزندانمان را بالای داشبورد خودرو آویزان کرده تا همیشه هنگام رانندگی مراقب باشد و ایمن رانندگی کند.»آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 678369 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟