21 رویداد مهم هفته که ایرانی ها آن را در گوگل سرچ کردند / از آزاده نامداری تا قرارداد ایران و چین

به گزارش رکنا،در سال جدید هم طبق روال سال گذشته هر پنج شنبه هفت مقاله، کلمه، پست و هشتگ پربازدید در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی را با هم مرور می کنیم.

7 واژه فارسی پر جست وجو در گوگل

یکی از اتفاقات تلخی که در 6 فروردین رقم خورد مرگ آزاده نامداری بود که هنوز هم تحقیقات درباره علت آن در حال انجام است اما چند روز پیش شایعه ای مطرح شد که علت مرگ آزاده نامداری را مصرف ۱۰۰ قرص اعصاب اعلام کرده بود که خیلی زود تکذیب شد.

نتایج قرعه کشی ایران خودرو هم مثل روال سال قبل هنوز مورد توجه مردم است و بسیاری به دلیل اختلاف بالای قیمت بازار و کارخانه برای خرید خودرو در قرعه کشی ها ثبت‌نام می کنند.

یکی دیگر از موضوعات پر جست‌وجوی این هفته دانلود کلاب هاوس برای اندروید است. این شبکه اجتماعی جدید این روزها غوغای زیادی به پا کرده و مورد توجه قرار گرفته است.

واکنش کمال خرازی به گفته های کریمی قدوسی و تکذیب صحبت های او در خصوص دخالت سفیر انگلیس درباره اصول نظام جمهوری اسلامی به عنوان ریشه مشکلات غرب با ایران بازتاب زیادی پیدا کرد.

چگونگی خرید رمز ارزها و دلایل توقف پخش گاندو2 هم در این فهرست قرار دارد.

در این میان بسیاری هم از مدیریت بورس که همچنان ریزشی است و وضعیت قرمز آن باعث کاهش سرمایه مردم شده گلایه داشتند.

7 مقاله پر بازدید از ویکی پدیا

مرگ آزاده نامداری باعث شد زندگی نامه او در ویکی پدیا مورد توجه قرار بگیرد. سریال جذاب « نون. خ 3 » که ایام نوروز از شبکه یک پخش می شد هم نه تنها بیننده‌های تلویزیون را به خود جذب کرد که بسیاری هم برای شناخت بهتر این سریال به سراغ گوگل رفتند.

حواشی « گاندو2 » هم که عده ای فشارهای دولت را دلیل توقف پخش می دانستند نام این سریال را بیش از پیش بر سر زبان ها انداخت.

انتشار حکم اولیه حمید صفت که او را در خصوص درگیری منجر به فوت ناپدری اش گناهکار شناخته و وی را به قصاص محکوم کرده بود هم باعث شد نام این خواننده کشور در این فهرست قرار بگیرد.

سیزده بدر و انتخابات ریاست جمهوری هم از دیگر مقاله های پر بازدید ویکی پدیا بود.

در انتها هم نام هومن سیدی دیده می شود که احتمالا حضورش در برنامه همرفیق باعث شده در این فهرست جای بگیرد.

7 هشتگ داغ توئیتر از دیتاک

در این چند ماه باقی مانده تا انتخابات ریاست جمهوری احتمالا هشتگ های زیادی در این باره ببینید .

در این هفته هشتگ های حمایتی از سعید محمد، محمدباقر قالیباف و سعید جلیلی داغ تر از بقیه بود و احتمالا در هفته های دیگر به این اسم ها اضافه خواهد شد.

از دیگر هشتگ های داغ این هفته اعتراض کاربران به وضع نا بسامان مدیریت مرغ بود که باعث شده بود بسیاری از مردم در صف بمانند.

صحبت ها در خصوص سربازی اختیاری و واکنش سخنگوی نیروهای مسلح به این موضوع هم هشتگ «نه به سربازی اجباری» را داغ کرد.

صحبت های جنجالی ظریف در کلاب هاوس درباره توافق ۲۵ ساله - قرارداد ایران و چین - ، برجام، کاندیداتوری در انتخابات و... هم نام وزیر خارجه را در توئیتر داغ کرد.

هشتگ هایی علیه قرارداد ایران و چین هم در شبکه های اجتماعی مطرح شد که عمدتا اعتراض به منتشر نشدن مفاد این قرارداد بود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 675682 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟