راهکارهای طنز برای باز کردن کانال سوئز + عکس

راهکار باز کردن شوخی کانال سودز

تصاویری طنز از حرکت دادن کشتی ژاپنی گیر کرده در کانال سوئز در شبکه های اجتماعی منتشر شد که مورد استقبال کاربران قرار گرفت.

کانال سوئز به طنز

به گزارش رکنا ، سه شنبه، سوم فروردین ماه بود که خبری در رسانه‌ها منتشر شد، کشتی باربری ژاپنی به دلیل وزش طوفان شن و شرایط بد جوی کنترل خود را از دست داد و هنگام عبور از کانال سوئز، در این آبراه جهانی متوقف شد.

طنز بازگشایی کانل سوئز

این کشتی ژاپنی با نام Ever Given، یک هفته پیش در ۱۵۱ کیلومتری کانال سوئز در مسیر چین به روتردام به گل نشست. طول این کشتی ۴۰۰ متر، عرض آن ۵۹ متر و ظرفیت حمل بار آن حدود ۲۲۴ هزار تن است. این کشتی در باریک‌ترین قسمت کانال، مسیر را مسدود کرده بود و سایر کشتی‌ها و نفتکش‌ها در هر دو جهت شمالی و جنوبی مسیر قادر به عبور نبودند.

بازگشایی طنز کانال سوئز

کانال سوئز یکی از مهم‌ترین و پر رفت و آمدترین مسیر‌های عبور کشتی‌ها و نفتکش‌ها در جهان به شمار می‌رود. روز گذشته خبری مبنی بر حرکت این کشتی منتشر و گفته شد این کشتی در حال ترک کانال سوئز است.

کانال سوئز باز شد

باز کردن خنده دار کانال سوئز

پس از انتشار خبر مسدود شدن کانال سوئز و حرکت نکردن کشتی، تصاویری طنز توسط کاربران در فضای مجازی منتشر شد؛ آن‌ها راه حل‌هایی را برای حرکت دادن این کشتی پیشنهاد دادند که در ادامه مشاهده می‌کنید:آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 673583 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟