پیرمردی که برای ازدواج دوم بالای تیربرق رفت + عکس

اقدام عجیب یک مرد میانسال هندوستانی که برای انجام ازدواج دوم با مخالفت خانواده اش مواجه شده بود به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد. این مرد اهل راجاستان هند که هویتش اعلام نشده در اقدامی خطرناک برای نشان دادن اعتراض خود به خانواده اش از یک تیر برق ۱۱ کیلووات بالا رفت. با این حال با هوشیاری ساکنان محلی به این مرد آسیبی وارد نشد.

به گزارش رکنا، ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است این مرد را در بالای تیز برق نشان می‌دهد. در این ویدئو صدای این مرد شنیده می‌شود که خطاب به جمعیت حاضر در زیر تیر برق می‌گوید: «به من اجازه دهید با هر کسی که دوست دارم ازدواج کنم. من تنهایی را دوست ندارم.» پس از اینکه این مرد حدودا یک ساعت را در بالای تیر برق گذراند افراد محلی وارد عمل شده و او را به پایین منتقل کردند.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی این مرد که چهار سال پیش همسرش را از دست داده بود برای فرار از تنهایی قصد انجام ازدواج مجدد داشت که با مخالفت اعضای خانواده اش مواجه شد. با این حال او پس از آنکه با اعتراض خانواده اش مواجه شد تصمیم گرفت دست به خودکشی بزند.

بنا به گزارش پلیس محلی هند این مرد که دارای سه پسر و دو دختر است پس از تصمیم برای ازدواج مجدد با مخالفت آن‌ها مواجه شد. تحقیقات پلیس هند در این باره ادامه دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 672581 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟