ریحانه پارسا در کلیپ بعدی ساسی مانکن / ریحانه پارسا جایگزین الکسیس + عکس

به گزارش رکنا، ساسی مانکن در واکنش عکس استوری ریحانه پارسا در پیج خود تو استوری گفت: ریحانه جان خیلی فرمونو خوب جلو میبری! ان شالله در کلیپ بعدیم نفر بعد الکسیس از خودت تو کلیپم استفاده می کنم! همچنین ریحانه پارسا در پاسخ گفت: ساسی جان من الان دیگه مدل منتخب شدم و کلی روی هیکلم کار می کنم!

ریحانه پارسا در کلیپ ساسی

ساسی مانکن و الکسیس با ویدیویی که در اینستاگرام منتشر کردند در جهان غوغا کرد اما بیشتر این آهنگ در ایران واکنش و عکس العمل بدی داشت به دلیل اینکه فرهنگ ایرانی که جوری نیست که اجازه دهد هر چیزی یا هر کسی ویدیو مبتذل منتشر کند و ایران کاری به کارش نداشته باشد. ساسی مانکن و الکسیس با منتشر کردن این ویدیو ذهن و تفکر جوانان ما را خراب می کنند. واکنش های منفی و مثبت هایی که درباره ویدیو ساسی مانکن و الکسیس مطرح شد.

نیوشا ضیغمی در مورد کلیپ ساسی چه گفت؟

نیوشا ضیغمی بازیگر مطرح کشورمان است. نیوشا ضیغمی در صفحه رسمی اینستاگرامش لایوی برگزار کرد و در مورد آهنگ منتشر شده از ساسی مانکن که این روز ها ورد زبان کاربران شده است واکنش نشان داد. واکنش تند نیوشا ضیغمی در لایو امشبش به موزیک ویدیوی اخیر ساسی مانکن نماد بی فرهنگی و اوج ابتذال است و از خانواده ها میخواهم که فرزندان شان را کنترل کنند.

تاثیر کلیپ های مستهجن بر خانواده ها

پس از انتشار بخشی از ویدیوی تازه‌ی ساسی مانکن در اینترنت، بحث درباره‌ی تاثیر این ویدیو با شرکت یکی از بازیگران زن بین‌المللی فیلم‌های مستهجن، بالا گرفته است. بسیاری از مخاطبان ترانه‌های ساسی را در ایران، کودکان و نوجوانان تشکیل می‌دهند، و بحث این جاست که پخش این ویدیو، چه تاثیر روی این گروه‌های سنی می‌تواند داشته باشد؟ آیا انتشار چنین ویدیویی برای ترانه‌ای که مخاطبانی از گروه‌های سنی پایین هم خواهد داشت، باب توجه به‌این گونه فیلم‌ها را در میان این نسل بیش از پیش نمی‌گشاید؟ پرسش اصلی این است که نوجوان ایرانی، چه‌قدر امکان بحث با والدین و خانواده، و نماینده‌های فرهنگ رسمی دراین‌باره را دارد؟

این که چه امکانی برای گفتگو با نوجوان امروز ایران که به‌سادگی به‌محتوای این‌گونه ویدیو‌ها دسترسی پیدا می‌کند، فراهم کرده‌ایم؟ آیا او را بدون آگاهی در برابر چنین پدیده‌هایی، تنها گذاشته‌ایم یا عوض انکار کامل چنین محصولاتی که امکان درجه‌بندی سنی آن‌ها در این فضا وجود ندارد، به نیاز‌های آنان توجه کرده‌ایم، چشمان خود را نبسته‌ایم، و شرایطی ایجاد کرده‌ایم که این نسل در خفا و بی‌دفاع، خود را در برابر چنین محصولاتی تنهای تنها ببیند؟برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 672501 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟