رفتار احمقانه یک گردشگر با اسب آبی + فیلم
حجم ویدیو: 1.72M | مدت زمان ویدیو: 00:00:17

به گزارش رکنا،در ویدئویی که پس از انتشار تبدیل به ویدئویی داغ شد این گردشگر اقدام به پرتاب بطری پلاستیکی به دهان یک اسب آبی می‌کند. در این ویدئو در حالی که این بطری پلاستیکی در دهان اسب آبی انداخته شده و این حیوان تلاش می‌کند آن را ببلعد، دیده می‌شود.

این ویدئو توسط «سینتیا آیو»، یکی از گردشگران که با خودروی خود در پشت سر این گردشگر حرکت می‌کرد تهیه شد. خانم آیو در اینباره نوشت: «من سعی کردم خودروی این زن را متوقف کنم، اما موفق به این کار نشدم. من مامور حیات وحش را در جریان این اتفاق قرار دادم.»

اقدام احمقانه یک گردشگر در پارک حیات وحش!

در ویدئوی منتشر شده مشاهده می‌شود هنگامی که اسب اّبی از داخل دریاچه خارج شده و در مقابل خودروی گردشگران قرار می‌گیرد این گردشگر یک بطری را به سمت آن پرتاب می‌کند. اسب آبی به خیال آنکه غذا برایش پرتاب شده دهان خود را باز کرده و سعی می‌کند آن را بخورد.

انتشار این ویدئو در فضای مجازی با واکنش کاربران علاقمند به حیات وحش همراه بود و بسیاری خواستار مجازات این گردشگر شدند. پس از بررسی شماره پلاک خودرو مشخص شد این زن نامش «خدیجه» و اهل «کیکالنگکا» در جاوای غربی است. او ضمن عذرخواهی گفت که این عمل را عامدانه انجام نداده است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 672292 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟