عاقبت گرفتن عکس سلفی با بز! + فیلم
حجم ویدیو: 1.00M | مدت زمان ویدیو: 00:00:09

به گزارش رکنا،زن جوان که قصد گرفتن عکس سلفی با یک بز را داشت مورد حمله این حیوان قرار گرفت و زخمی شد.

به همین دلیل افراد در مکان‌ها و موقعیت‌های مختلف اقدام به گرفتن عکس‌ها و ویدئو‌های سلفی می‌کنند که البته برخی اوقات با حوادث غیرمنتظره نیز همراه است، مانند حمله حیوانات به سلفی گیرنده!

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است موقعیتی مشابه را برای یک زن جوان هنگام گرفتن سلفی با بز نشان می‌دهد. این زن که هویتش مشخص نشده قصد تهیه ویدئوی سلفی با این حیوان را داشت که ناگهان مورد حمله آن قرار گرفت.

بلایی که سلفی با بز بر سر یک زن آورد

در ابتدای این ویدئو این زن در حالی که تلفن همراهش را در مقابل خود گرفته در حال تهیه ویدئوی سلفی با بز دیده می‌شود. لحظاتی بعد این حیوان به سمت این زن حرکت کرده و تلاش می‌کند به او حمله کند. در این ویدئو مشاهده می‌شود که دو بار حمله این حیوان ناتمام می‌ماند، اما در مرتبه سوم به شدت به این زن حمله کرده و او را نقش بر زمین می‌کند.

این در حالی است که این زن با توجه به بسته بودن بز با طناب هرگز تصور نمی‌کرد که از پشت سر مورد حمله آن قرار بگیرد. هنوز محل دقیق تهیه این ویدئو مشخص نشده، اما گفته می‌شود یکی از مناطق هندوستان بوده است.

این ویدئو پس از انتشار در فضای مجازی مورد توجه کاربران قرار گرفت و تاکنون بیش از ۴۵۷ هزار بیننده داشته است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 672227 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟