اختلاف سنی فوتبالیست ایرانی و آقای گل جهان با همسر دوم و جوانش + عکس

علی دایی بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال و پرسپولیس است . او در تیم ملی به عنوان بازیکن و مربی افتخارات زیادی دارد . علی دایی سابقه قهرمانی در لیگ برتر را با سایپا و صباباتری در کارنامه دارد . او با پرسپولیس هم تا یک قدمی قهرمانی لیگ برتر رفت . ازدواج علی دایی بار اول ناموفق بوده است و دختر بزرگش همراه مادرش در خارج از کشور زندگی می کند.

images (3)

علی دایی دو دختر به نام های نورا و دنیز دارد . او اذری زبان است و فوتبال حرفه ای خود را از تیم تاکسیرانی اغاز کرده است . علی دایی سابقه بازی در بایرن مونیخ را نیز دارد . شایعات زیادی در مورد دایی در فضای مجازی منتشر می شود که واکنشی از سوی او به دنبال نداشته است . ویدیوی دیده نشده از علی دایی در حال قلیان کشیدن حواشی فراوانی ایجاد کرد که باعث واکنش این شخص شد . شایعه و حاشیه جالب دیگری در مورد اختلاف سنی علی دایی و همسرش مونا فرخ اذری نیز به راه افتاد که حواشی زیادی داشت.

images (2)

علی دایی متولد سال 1348 است که با همسر دومش حدود 8 سال اختلاف سنی دارد که این موضوع حواشی زیادی داشته است . علی دایی اکنون از فوتبال فاصله گرفته و بارها گفته است علاقه ای به حضور دوباره در جو فوتبال ندارد و دوست دارد با ارامش زندگی فعلی اش را دنبال کند . آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 671882 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟