بازیگوشی یک کودک صحنه های بامزه ای را رقم زد + عکس

به گزارش رکنا ، بر کسی پوشیده نیست که کودکان کم سن و سال با توجه به اقتضای سن خود بازیگوش هستند و با شیطنت‌های گاه و بیگاه برای والدین خود دردسر ایجاد می‌کنند. با این حال اگر بشنوید کودک بازیگوشی با خودکار روی مبل خط خطی یا تمام صورت خود را با غذای داخل بشقاب کثیف کرده، شاید زیاد تعجب نکنید.

ضررهای هنگفتی که یک کودک به مادرش زده است!

اما شاید شنیدن این خبر که یک کودک بازیگوش از زمان راه رفتن خود در ۱۰ ماهگی تاکنون به بیش از ۱۲ تلویزیون آسیب وارد کرده، دو بار با بازکردن شیر‌های حمام و پوشاندن سوراخ کف آن خانه را غرق آب کرده و حتی تا آتش زدن خانه نیز پیش رفته برایتان کمی تعجب برانگیز باشد.

ضررهای هنگفتی که یک کودک به مادرش زده است!

«شیاما آندروود»، اهل «نورتهمپتون» مادر ۳۵ ساله این کودک که اکنون ۳ سال دارد مدعی است از زمانی که پسرش «جکسون کارتر» در سن ۱۰ ماهگی شروع به راه رفتن کرد نتوانسته است چشم از او بردارد. خانم آندروود که صاحب ۳ فرزند دیگر است می‌گوید جکسون تاکنون بیش از ۶۰۰۰ یورو به خانواده ضرر وارد کرده است.

از شکستن ۱۲ تلویزیون گرفته تا واژگونی گلدان گل و پخش کردن گل و لای در تمام خانه. آندروود در این باره گفت: «فکر می‌کنم ظرف ۱۸ ماه گذشته ما ۱۲ تلویزیون خریداری کردیم. جکسون یا آن‌ها را روی زمین انداخت یا با پرتاب اشیاء به شیشه تلویزیون‌ها آسیب وارد کرد. همین هفته پیش چیزی نمانده بود با قرار دادن عروسک خود روی گاز خانه را به آتش بکشد. من مشغول آماده کردن ناهار بودم که ناگهان متوجه شعله‌های آتش در آشپزخانه شدم.»آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 669378 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟