این تخم های سیاه  خانواده ای را به هم ریختند! + عکس

زنی استرالیایی در تشریح حادثه‌ای که در خانه‌اش رخ داد گفت: من و خانواده‌ام در یک خانه‌ باغ زندگی می‌کنیم. دو روز است که کودکان من اسباب بازی های خود را بلا استفاده گذاشته‌اند. بعد از دو روز متوجه هزاران تخم سیاه در این وسیله‌ها شدم که کل خانه را در بر گرفته بودند. این مادر جوان از تخم ها که بسیار براق بودند عکس گرفت و در فضای مجازی منتشر کرد به امید اینکه کسی تشخیص دهد این توپ‌های سیاه دقیقا چه هستند.

تخم های سیاه حشره

به گزارش رکنا ، این مادر بسیار نگران بود که نکند این توپ‌ها تخم‌های موریانه باشد، چون تخم‌ها بیش از اندازه براق بود و عده زیادی این حدس که شاید تخم موریانه باشد را زده بودند. کاربر دیگری معتقد بود به دلیل براق بودن بیش از اندازه تخم‌ها نمی‌تواند فضله هیچ حشره‌ای باشد. فرد دیگری نوشت: شما باید برای شناسایی تخم‌ها به یک ذره‌بین احتیاج دارید. کاربر دیگری نوشت: با له کردن یکی از آن‌ها می‌توان دریافت که تخم حشره‌ یا اینکه چیز دیگری است.

توپ های سیاه داخل اسباب بازی چه بود؟

در نهایت یک کارشناس کنترل کننده آفات نوشت: اگر ترس از اینکه این توپ‌های سیاه تخم موریانه است را دارید، خیالت راحت. این تخم متعلق به هر حشره‌ای می‌تواند باشد به جز موریانه.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 666484 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟