پانزده شوخی برتر مجریان شوهای شبانه

جرویز در سال‌های اخیر نیز نمایشی جذاب‌تر از دیگر مجریان از جمله «سندرا او» و «اندی سمبرگ» و نیز مجریان شوهای شبانه آمریکا از جمله «سث مایرز» و «جیمی فالن» به جا گذاشت. اما عملکرد او شاید به خوبی زوج «تینا فی» و «ایمی پولر» که امسال بازخواهند گشت و نبود.

به مناسبت بازگشت پولر و فی، ۱۵ شوخی به‌یادمانی ۱۱ مراسم گذشته گلدن گلوب در ادامه فهرست شده است – از شوخی‌های شرم‌آگین «جیمز کوردن» گرفته تا اظهاراتی در مورد ساینتولوژی که احتمالاً مشکلاتی را به وجود آورده‌اند.

ریکی جرویز در مورد جانی دپ و انجلینا جولی در فیلم «توریست» (۲۰۱۱)

«سال مهمی بود برای فیلم‌های سه بُعدی: داستان اسباب بازی، من نفرت‌انگیز، ترون. به نظر می‌رسد که امسال همه‌چیز سه بعدی بود – به استثنای شخصیت‌های فیلم «توریست» (The Tourist). حس خوبی در مورد این شوخی ندارم چون حتی فیلمش را ندیده‌ام… چه کسی دیده؟»

«مایلم این شایعه را رد کنم که «اتحادیه مطبوعات خارجی هالیوود» تنها برای اینکه جانی دپ و انجلینا جولی را در مراسم داشته باشد این فیلم را نامزد کرده. مزخرف است. این تنها دلیلش نیست. رشوه هم گرفته‌اند.»

ریکی جرویز در مورد ادیان (۲۰۱۱)

«فیلم‌های دیگری که نامزد نشده‌اند: دوستت دارم، فیلیپ موریس. جیم کری و ایوان مک‌گرگور. دو بازیگر دگرجنس‌گرا که وانمود می‌کنند هم‌جنس‌گرا هستند. برخلاف بعضی از اعضای معروف فرقه ساینتولوژی.»

ایمی پولر در مورد شکنجه‌های فیلم «سی دقیقه نیمه‌شب» (۲۰۱۳)

«کاترین بیگلو امشب نامزد شده. راستش جنجال‌های فیلم «سی دقیقه نیمه‌شب» را دنبال نکرده‌ام، اما وقتی بحث شکنجه در میان باشد، به زنی که سه سال به ازدواج جیمز کامرون درآمده اعتماد می‌کنم.»

تینا فی و ایمی پولر در مورد چند ستاره (۲۰۱۳)

فی: «کوئنتین تارانتینو امشب اینجاست، ستاره‌ی همه‌ی کابوس‌های جنسی من.»

پولر: مریل استریپ امشب اینجا نیست. او سرماخورده – اما شنیده‌ام در این نقش هم عالی است.

تینا فی در مورد فیلم «جاذبه» (۲۰۱۳)

«داستان فیلم در مورد این است که جرج کلونی چگونه ترجیح می‌دهد به فضا برود و بمیرد به جای اینکه یک دقیقه بیشتر با زنی که هم سن و سال اوست سر کند.»

تینا فی در مورد متیو مک‌کانهی (۲۰۱۴)

«او برای بازی در «باشگاه خریداران دالاس» ۴۵ پوند کاهش وزن داشت، یا آن‌گونه که بازیگران زن می‌گویند: «فیلم بازی کرد.»»

ایمی پولر در مورد فیلم «۱۲ سال بردگی» (۲۰۱۴

«یکی از فیلم‌هایی که امسال بیشترین نامزدی‌ها را دریافت کرده «۱۲ سال بردگی» است. فیلم را بسیار دوست داشتم و می‌توانم بگویم که پس از دیدنش هرگز به برده‌داری مثل گذشته نگاه نمی‌کنم.»

تینا فی در مورد لئوناردو دی‌کاپریو (۲۰۱۴)

«و حالا، مثل [...] یک سوپرمدل، اجازه دهید از لئوناردو دی‌کاپریو به گرمی استقبال کنیم.»

تینا فی در مورد جرج کلونی (۲۰۱۵)

«جرج کلونی و امل علم‌الدین امسال ازدواج کردند. امل وکیل حقوق بشر است و بر روی پرونده‌ی رسوایی «انرون» کار کرده، مشاور «کوفی عنان» در مورد سوریه بوده، و به عضویت کمیته سه-نفره سازمان ملل متحد برای تحقیق در مورد نقض قوانین جنگ در غزه درآمده. بنابراین امشب همسرش جایزه‌ی یک عمر دستاورد را دریافت می‌کند.»

تینا فی در مورد واکین فینیکس (۲۰۱۵)

«واکین فینیکس برای «خباثت ذاتی» (Inherent Vice) نامزد جایزه است، اما طبیعتاً او به امشب به اینجا نیامده چون علناً گفته است: «مراسم اهدای جوایز کاملاً و مطلقاً مزخرف است.» سلام واکین!»

ریکی جرویز پیش از معرفی مل گیبسونی که در سال ۲۰۱۰ تمسخرش کرده بود (۲۰۱۶)

«گوش کنید، تردیدی نیست که برای هر دوی ما شرم‌آور بوده. شبکه‌ی ان‌بی‌سی را مقصر این وضعیت می‌دانم. ل هم… همه می‌دانیم که مل چه کسی را مقصر می‌داند. هنوز کمی عذاب وجدان دارم. مل ظاهراً فراموشش کرده بود، هدف از نوشیدن همین است دیگر. می‌خواهم حرف خوشایندی در مورد مل بزنم پیش از آنکه روی صحنه بیاید: ترجیح می‌دهم در اتاق هتل با او مشروب بنوشم تا بیل کازبی.»

سث مایرز در مورد فیلم «شکل آب» (۲۰۱۸)

«وقتی اولین بار شنیدم که فیلم در مورد زنی است که عاشق یک هیولای بی‌ریخت می‌شود، فکر کردم وودی آلن آن را ساخته.»

سندرا او در مورد سریال درام اشک‌آور «ما همینیم» (۲۰۱۰)

این شما و این بازیگران سریال «ما همینیم» (This Is Us)، دستمال‌ها را بیرون بیاورید چون قرار است با همه‌ی آن‌ها [...] کنید.»

ریکی جرویز در مورد اجرای گلدن گلوب (۲۰۲۰)

«افراد رنگین‌پوست و بااستعداد زیادی در بخش‌های مهم‌تر نادیده گرفته شدند. متأسفانه، در این مورد کار زیادی از کسی ساخته نیست برای اینکه «اتحادیه مطبوعات خارجی هالیوود» بسیار بسیار نژادپرست است.»

«تینا فی» به‌تازگی وعده داده است که یکشنبه شب این هفته در مراسم اهدای جوایز گلدن گلوب ۲۰۲۱ از سیاست دوری خواهد گزید. او امسال به همراه «ایمی پولر» برای اولین بار به صورت همزمان در دو ساحل شرقی و غربی ایالات متحده این مراسم را اجرا می‌کند.

فی در مصاحبه با پادکست «جیل راپاپورت» می‌گوید: «فقط می‌خواهیم کاری کنیم که یک دورهمی سرگرم‌کننده برای مخاطبین در خانه باشد – نوعی زداینده‌ی استرس، بنابراین فکر می‌کنم نباید انتظار مسائل سیاسی زیادی باشید. جای درستی برای شوخی‌های سیاسی به نظر نمی‌رسد.»آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 666194 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟