خوشحالی و ذوق مرد بی خانمان با اقدام تحسین برانگیز مرد پیرایشگر+ فیلم
حجم ویدیو: 4.51M | مدت زمان ویدیو: 00:00:41

این اقدام انسانی زیبا «دیوید کودات»، به صورت رایگان موی سر و صورت این مرد بی خانمان را اصلاح کرد.

ویدئویی که در فضای مجازی منتشر شد تبدیل به ویدئویی داغ شده است این مرد بی خانمان را در حالی که روی صندلی پیرایشگاه نشسته نشان می‌دهد. در این ویدئو این مرد بی خانمان با مو‌های سر و ریش بلند روی صندلی پیرایشگاه دیده می‌شود.

چهره جدید و خندان مرد بی خانمان پس از اصلاح 

به گزارش رکنا، سپس صحنه‌ای دیگر از این ویدئو چهره جدید و خندان این مرد بی خانمان پس از اصلاح را نشان می‌دهد که کاملا با قیافه اولیه او متفاوت است. اصلاح موی سر و صورت این مرد آنقدر در قیافه اش تاثیرگذار بود که برخی از کاربران از تغییر چهره ظاهری این مرد ابراز شگفتی کردند.

این ویدئو که تاکنون بیش از ۲۰ هزار بیننده داشته است با واکنش کاربران در فضای مجازی همراه بود. بسیاری از کاربران اقدام انسانی این پیرایشگر را مورد تمجید قرار دادند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «همه چیز پول نیست، گاهی خوشحال کردن کسی که او را اصلا نمی‌شناسیم چنان حال عجیب و خوشایندی در ما ایجاد می‌کند که به تمام پول‌های دنیا می‌ارزد.»

کاربر دیگر نوشت: «هزاران درود و آفرین به این پیرایشگر. به انسانیت او غبطه خوردم.» کاربر سوم نوشت: «به چهره این مرد بی خانمان توجه کنید که چقدر خوشحال شد. آیا خوشحال کردن چنین افرادی قابل قیاس با چیز‌های زودگذر مادی است؟»آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 653128 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟