دختران و پسران ماه های سال چه ویژگی های رفتاری دارند؟

متولدین ماه های سال دارای ویژگی هایی هستند که برخی از آنها در متولدین هر ماه مشترک است. در ادامه به بررسی این ویژگی ها پرداخته ایم.

فروردین ماه:

بلا و شیطان است . روی هر آجر هزار چرخ می زند و برای هر کارش نقشه می کشد . پسران متولد این ماه از در و دیوار بالا می روند و لی وقتی مورد مواخذه پدر و مادر قرار می گیرند ، با نگاه معصومانه شان همه احساس پدر و مادرشان را تحت تاثیر قرار می گیرند . با نگاه معصومانه شان همه احساس پدر و مادرشان را تحت تاثیر قرار می دهند .

دختران متولد شده در این ماه بر عکس صبور تر هستند و در برابر به هم ریختگی ها نظم فوق العاده ای دارند .

اردیبهشت ماه:

پسر متولد این ماه مغرور گستاخ عمل می کند. هیچوقت نیست که از انجام تصمیمی که گرفته اجتناب کند و حتی اگر متوجه اشتباهش هم بشود. دست از انجام کار خطای خود بر نمی دارد . برای همین زندگی با متولدین این ماه بسیار دشوار است .

دختران متولد شده در اردیبهشت ،کودکی زیبایی دارند . این دخترکان شیرین انگار تاجی از شکوفه بر سر دارند و غیر ممکن است که هیچگاه از دیدن آنها احساس طراوت و شادی را ندیده و بهار را احساس نکنید.

خرداد ماه :

کودکانی پر جنب و جوش و فعال متولدین خرداد هستند . اگر بخواهید پسران متولد شده در این ماه را تصور کنید کافی است به فرفره ای فکر کنید که از چرخیدن نه تنها خسته نمی شود بلکه شور و شادی و چرخش را در شما هم بوجود می آورد.

دختران خرداد برعکس پسران متولد شده در این ماه تنبل هستند به سختی می توانید آنها را از جا بلند کنید و از آنها بخواهید که کاری را انجام دهند که باعث شگفتی تان شود ولی این را بدانید که کودکان خردادی فوق العاده مهربان و دلسوز هستند.

تیر ماه:

پسران تیرماه ، پسرانی پر جنب و جوش هستند ولی برعکس خردادی ها که همه حرکاتشان ساده است ، این پسران داراری یک حیله گری خاص هستند . کودکان تیر ماهی شیطان هستند ولی برق این شیطنت را کمتر می توان در چشمانشان جست و جو کرد این موجودات دوست داشتنی گاهی آنقدر خود را آرام و رام نشان می دهند که باورتان نمی شود چند لحظه بعد در برابر اعتمادی که کرده اید. با چه طوفانی روبرو خواهید شد ولی این را بدانید که کودکان تیرماه در کنار حداقل امکاناتی که در اختیارشان می گذارید ، بیشترین نتیجه را به شما نشان خواهند داد .

مرداد ماه:

انگار بچه های متولد شده در این ماه یا لجباز هستند و یا گوشه گیر. اگر بچه متولد این ماه دارید این را بدانید که او در برابر الفاظ محبت آمیز بلافاصله دست و پایش را گم می کند و عنان اختیارش را از کف می دهد برعکس اگر به او تشر بزنید او یا با لجبازی و کینه ورزی با شما بر خورد خواهد کرد یا اینکه گوشه ای نشسته و به رگ غرورش بر می خورد و از شما با تمام عشقی که به شما می ورزد،کناره خواهد گرفت.

شهریور ماه:

عنان زبان اش را در دست ندارد . نمی تواند خودش را از شما دور کند . با محبت است ولی در عین حال در کنار این محبت یک اشکال بزرگ دارد و آن هم این است که دوست دارد از همه چیز سر در بیاورد و به هر کاری دست بزند . بچه های متولد این ماه از همان کودکی با رفتارشان به شما نشان خواهند داد که شما با یک بمب ساعتی مواجه هستید و هر لحظه او برای تجربه کردن آنچه که دوست دارد هزار خطر خواهد کرد بنابراین حواس تان را از همان کودکی اش حسابی جمع کنید تا در آینده افسوس نخورید.

مهر ماه:

غصه می خورد. در برابر ناملایمتی خیلی زود سیلاب اشک از دیدگانش جاری می شود و شما را متوجه می کند که با یک موجود حساس و نازنازی سر و کار دارید . این حساسیت آنقدر زیاد است که در بعضی مواقع دلتان می خواهد سرتان را محکم به یک ستون بزنید و جلوی این همه حساسیت را بگیرید ولی دست نگه دارید بی فایده است . به حساسیت هایش زیاد توجه نکنید ولی آنقدر بی توجه نباشید که دلش از غصه بترکد و شما دیر متوجه شوید .

سعی کنید در بر خوردهایتان علاوه براینک هوای او را دارید و ناز و نوازش اش می کنید از سختی های زندگی برایش بگویید.

آبان ماه:

خونسرد و بی تفاوت است .با یک جفت سیاه و خیره جلوی رویتان می ایستد . هر چه با او حرف می زنید انگار با یک دیوار روبرو هستید . نه از اینکه سرزنش اش کنید با کی به خودش راه می دهد و نه از اینکه کتک بخورد،می ترسد. سعی کنید، بچه های متولد شده در این ماه با احتیاط بیشتری بر خورد کنید . نه آنقدر به خودتان فشار بیاورید که دچار حمله عصبی شوید و نه آنقدر بی تفاوت بر خورد کنید که فکر کند نادیده اش می گیرید زیرا او از اینکه کسی او را نبیند و به او بی توجهی کند، هراسناک می شود و دست به کارهای پر مخاطره می زند.

آذر ماه :

دلسوز و همراه است . هر وقت که دلتان برای هم صحبتی با یک دوست تنگ می شود کافی است که او را کنارتان بنشانید و سر حرف را با او باز کنید. آنقدر قشنگ به درد دلتان گوش می دهدو آنقدر در این راه رازدار است که باورتان نمی شود . پس اگر دختر متولد این ماه دارید، خوشنود باشید. دختران متولد این ماه اکثرشان در انجام بسیاری از وظایف و مسوولیت ها از توانایی های خوبی برخوردار هستند ولی در برابر این عده دسته دیگری هم هستند که از تنبلی حاضر نیستند دست به سیاه و سفید بزنند. اگر شانس نیاورده اید و کودکان این گونه است بی جهت عصبی نشوید با تقدیر نمی توان جنگ کرد.

دی ماه:

نرم و آرام است . مثل بارش برف . از همان وقتی که متولد می شود آنقدر این آرامش را به شما القا می کند که از بودن در کنار او به این مهم می رسید و این آرامش ناخودآگاه در وجودتان زبانه می کشید. کودکان متولد این ماه علاوه بر اینکه آرام هستند ولی به هیچ وجه خونسرد و بی تفاوت نیستند بلکه با همان سر کوچکشان به خوبی فکر کرده و به تجزیه و تحلیل می پردازند . به خوبی مراقب این کامپیوترهای کوچک باشید چون اگر روزی ویروسی وارد فضای فکری شان شود دیگر به این راحتی ها نمی توانید آن ها را اصلاح کنید.

بهمن ماه :

امان از روزی که به سرش بزند و بخواهد که غیر ممکنی را ممکن کند . در برابر این گلوله سر تا پا آتش چه می توان کرد؟ تجربه نشان داده است که از همان ابتدا باید دو دستتان را به علامت تسلیم بالا ببرید . چون در این جنگ آن کسی که بیشتر مقاومت کند شکست بزرگتری خواهد خورد بنابراین روش بهتری را در برابر او انتخاب کنید .

در رسیدن به اهداف همراهی اش کنید و این را بدانید که اگر در رسیدن به اهدافش شکست بخورد. بهتر رشد خواهد کرد تا اینکه بخواهید مانع اش شوید.

اسفند ماه:

اصلاً نمی توانید درباره این موجود کوچک دو پا صبر و بردباری را وارد کنید . او می خواهد به آنچه که دوست دارد سریع برسد و این را از همان روزهای نخست پس از تولد متوجه خواهید شد . دستان کوچک او وقتی تاب و توان حرکت پیدا کردند، آنقدر خود را به هر سو می کشند که باورتان نمی شود او بالاخره چه خواهد کرد . این کوچولوی شیطان از همان زمان تولد نفس تان را خواهد گرفت .

سعی کنید هر چه او بردبار نیست شما بردبار باشید و به خاطر داشته باشید در آینده او متوجه خواهد شد که زندگی چه معنا و مفهومی بزرگی دارد .آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 649570 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟