سعید آقایی دندانش را در آزادی جا گذاشت! + عکس

به گزارش رکنا، یکی از اتفاق های جالب و درناک سال گذشته برای پرسپولیس دندان سعید آقایی بود. سعید آقایی، مدافع چپ پرسپولیس که روز پر رفت و آمدی در سمت راست نفت آبادان با همکاری احسان پهلوان و وحید امیری پشت سر گذاشت، در اواسط نیمه اول در برخوردری که با بازیکن نفت آبادان داشت دچار مصدومیت شدید شد.

سعید آقایی

سعید آقایی که برای دستیابی به توپ و مالکیت آن در محوطه جریمه حریف برای ایجاد موقعیت گلزنی با مدافع نفت آبادان برخورد داشت، لحظاتی روی زمین افتاد و این مساله حتی باعث شد تا کادرپزشکی پرسپولیس با مشاهده وخامت اوضاع، حتی زودتر از اعلام داور وارد زمین شوند و پیگیر وضعیت سلامت این بازیکن شوند.

سعید آقایی

در ادامه در شرایطی که دوربین‌های تلویزیونی روی سعید آقایی زوم کرده بودند، به نظر می‌رسید او دچار بیهوشی شده است. اکنون اما با گذشت ساعاتی از بازی مشخص شده که این بازیکن در آن صحنه در برخوردی که با بازیکن حریف داشته، بخشی از لثه و یکی از دندان‌هایش دچار آسیب شده است. نکته جالب توجه اینکه یکی از دندان‌های سعید آقایی در این صحنه کاملا شکست و در چمن استادیوم آزادی مفقود شد!

سعید آقایی

سعید آقایی البته مشکلی از بابت مصدومیت ندارد و قادر خواهد بود تیمش را در تمرینات پیش از جدال با نفت مسجد سلیمان همراهی کند. با این حال او درگیر مسائل مربوط به رعایت پروتکل کرونا است و در صورتی که کادرپزشکی صلاح بداند در فرصتی مناسب به ترمیم دندانش خواهد پرداخت.

پرسپولیس روز گذشته در دومین دیدار این فصل خود با تک گل سیامک نعمتی از روی نقطه پنالتی مقابل حریف آبادانی خود به برتری دست یافت تا اکنون با چهار امتیاز در جدول به کار خود ادامه دهد و مهیای دیدار با نفت مسجدسلیمان در خانه حریف شود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 630561 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟