اقدام متفاوت یک کاربر فضای مجازی در دوران کرونا + عکس

به گزارش رکنا ، ممکن است احساس شود که برخی از علائم کووید-۱۹ مسئله مهمی نیستند، به شرطی که ادامه روند زندگی روزمره را مختل نکنند. یکی از این علائم ظاهراً از بین رفتن حس چشایی است، زیرا در کیفیت زندگی چندان تاثیری ندارد و با وجود آن هم می‌توان به زندگی ادامه داد.

اما یک کاربر در فضای مجازی به نام "راسل دانلی" برای اثبات از بین رفتن کامل حس چشایی خود بر اثر ابتلا به بیماری کرونا اقدام به ضبط و پخش فیلم هایی از خود کرده است که وی را در حال خوردن چیزهایی نشان می دهد که انسان معمولاً یا اصلا به تنهایی حاضر به چشیدن آنها نیست و یا آنها را به تنهایی نمی‌خورد.

وی می‌گوید همه چیز از زمانی شروع شد که دوستش باور نکرد که او قادر به فهمیدن مزه هیچ غذایی نیست.

وی توضیح داد: به عنوان مثال پیاز را تنها کمی در سینوس‌های خود احساس می‌کنم، اما می‌توان گفت که خوردن آن برای من چیزی نیست. راحت‌ترین خوراکی، رب سیر بود. همچنین چند بار آبلیمو را برای مدت زمان طولانی در دهانم نگه داشتم، اما هیچ حس ترشی در من ایجاد نشد. من در واقع هیچ عطر و طعمی را حس نمی‌کنم، اما بدنم هنوز از نظر شیمیایی واکنش نشان می‌دهد. درست مثل این است که گیرنده‌های چشایی روی زبانم خاموش شده‌اند.

پاسخ این سوال که او تا کجا می‌تواند پیش برود در ویدیوهای او از خوردن چیزهایی با طعم خیلی تند نهفته است. چیزهایی مثل ساردین، ​​خردل و سیر که آنها را پشت سر هم می‌خورد.

البته این کار، ارزش این را ندارد که او معده خود را به خطر بیاندازید. اما مهم نیست که کل این موضوع چقدر سرگرم کننده یا ناخوشایند است، بلکه به نظر می‌رسد "دانلی" راه خوبی برای آگاهی بخشی در مورد این موضوع پیدا کرده است.

وی توضیح می‌دهد: تنها علامت من از ابتلا به بیماری کووید-۱۹ این است که نمی‌توانم مزه و بو را تشخیص بدهم و غیر از این هیچ مشکل دیگری ندارم. این موج جدید شیوع بیماری کووید-۱۹ شوخی ندارد و صادقانه می‌گویم که من یکی از خوش شانس ترین‌ها هستم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 628578 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟