رستوران شاخه نبات، بهترین مکان برای دورهمی‌های شما
حجم ویدیو: 12.88M | مدت زمان ویدیو: 00:01:23

امروزه بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که به جای برگزاری مهمانی در خانه خود، دورهمی‌ها و مهمانی‌هایشان را در رستوران‌هایی مناسب و بزرگ برگزار کنند. با این کار، هم دیگر از پذیرایی و شست و شوی ظرف‌ها و پخت‌وپز خبری نیست و هم می‌توان تعداد بیشتری مهمان دعوت کرد و دورهمی بزرگ‌تری را ترتیب داد، آن هم با دردسر‌های به مراتب کمتر!

رستوران شاخه نبات

برترین‌ها: امروزه بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که به جای برگزاری مهمانی در خانه خود، دورهمی‌ها و مهمانی‌هایشان را در رستوران‌هایی مناسب و بزرگ برگزار کنند. با این کار، هم دیگر از پذیرایی و شست و شوی ظرف‌ها و پخت‌وپز خبری نیست و هم می‌توان تعداد بیشتری مهمان دعوت کرد و دورهمی بزرگ‌تری را ترتیب داد، آن هم با دردسر‌های به مراتب کمتر! به همین دلیل نیز پیدا کردن رستوران‌هایی بزرگ همراه با محیطی زیبا کار به مراتب مهم‌تری به حساب خواهد آمد. طبیعی است که در چنین شرایطی شما باید به دنبال رستورانی باشید که هم فضای کافی برای مهمان‌هایتان داشته باشد و هم آن‌قدر شلوغ نباشد که نتوانید از دورهمی خود لذت ببرید. در این مطلب همراه باشید تا شما را با یکی از بهترین گزینه‌های پیش رویتان آشنا کنیم: رستوران شاخه نبات.

درباره رستوران شاخه نبات

رستوران شاخه نبات

رستوران شاخه نبات

طبیعی است که وقتی می‌خواهید مهمانی و دورهمی را در فضایی مثل یک رستوران برگزار کنید حساسیت به مراتب بیشتری را نیز در انتخاب خود به همراه خواهید داشت. به همین دلیل هم باید با دقت و حوصله بیشتری پیش بروید تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید. البته در این مطلب به کمک شما آمده‌ایم تا یکی از بهترین انتخاب‌ها برای برپایی مهمانی در رستوران را به شما معرفی کنیم.

رستوران شاخه نبات

همه ما می‌دانیم که یکی از بهترین موقعیت‌ها و فضا‌ها برای انتخاب رستوران و برپایی دورهمی و مهمانی‌های دوستانه و خانوادگی، مناطق خوش آب و هوایی مثل لواسان و فشم است. در چنین فضا‌هایی است که معمولاً رستوران‌هایی با طراحی بی‌نظیر و غذا‌های خوش‌طعم می‌توانند گزینه‌های ایده آلی برای انتخاب باشند. رستوران شاخه نبات فشم یا بهتر است بگوییم باغ رستوران مجلل شاخه نبات به عنوان یکی از بهترین انتخاب‌هایی شناخته می‌شود که هم از موقعیت خوب و خوش آب و هوایی برخوردار است و هم می‌تواند فضای مناسبی را برای دورهمی‌های شما فراهم کند.

رستوران شاخه نبات

رستوران شاخه نبات

به طور کلی باید بگوییم که یکی از ویژگی‌های مهم رستوران شاخه نبات برخورداری از طراحی فضای زیبا با چشم‌اندازی بی‌نظیر است که می‌تواند تأثیرات مثبتی را در روحیه مهمانان، دوستان و اعضای خانواده‌تان به جا بگذارد. در این رستوران آلاچیق‌های چوبی مدرن و چهارفصل طراحی شده است که شما می‌توانید در هر ۴ فصل سال عزیزانتان را در کنار هم جمع کنید و لحظات خوب و خاطره‌انگیزی را بسازید.

رستوران شاخه نبات

رستوران شاخه نبات

دورهمی در رستوران شاخه نبات

طبیعی است که قرارگیری در فضایی زیبا و خوش آب و هوا می‌تواند آرامش بسیاری را در خون شما به جریان انداخته و لذت چشیدن طعم‌های بی‌نظیر غذا در کنار دوستان و خانواده‌تان را به مراتب افزایش دهد. رستوران شاخه نبات نیز دقیقاً از همین ویژگی برخوردار است و همه این مسائل نیز آن را به گزینه‌ای ایده آل و مناسب تبدیل کرده است؛ بنابراین شما می‌توانید با خیال راحت این رستوران را انتخاب کنید و خاطرات خوبی را از دورهمی خود به جا بگذارید.

رستوران شاخه نبات

رستوران شاخه نبات

در فضای این رستوران انواع درختان میوه، درختان سرو، چنار و... در میان وزش باد به رقص در می‌آیند و دل و جان مهمانان را خنک می‌کنند. علاوه بر این جوی آب زلالی که چشم‌انداز این رستوران را کامل کرده، صدای جریان آب را به گوش مهمانان می‌رساند و لذت طعم خوب غذا را چندین برابر می‌سازد.

رستوران شاخه نبات

 

در کنار تمامی این ویژگی‌ها می‌توانیم به میز و صندلی‌هایی اشاره کنیم که در گوشه‌های دنج باغ قرار دارند و شما را به دنیای دنج و متفاوتی هدایت می‌کنند. علاوه بر این میز و صندلی‌ها و هم‌چنین آلاچیق‌های چهارفصل، آلاچیق‌هایی چوبی نیز وجود دارند که دنجی و گرمای بیشتری را به شما القا می‌کنند و رؤیای این چشم‌انداز را چندین و چند برابر می‌نمایند.

رستوران شاخه نبات

رستوران شاخه نبات

شما می‌توانید هر روز هفته از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب به این رستوران مراجعه کنید و از امکانات و خدمات آن‌ها نیز بهره‌مند شوید. توصیه می‌کنیم که با امکان رزرو آنلاین موجود در وب‌سایت این رستوران خیال خود را برای برگزاری یک دورهمی و مهمانی ایده آل راحت کنید.

رستوران شاخه نبات

 

لازم به ذکر است که تنوع بالای منوی غذای این رستوران در کنار قیمت‌های مناسب آن نیز می‌تواند آن را به انتخابی هوشمندانه و مناسب تبدیل کند. به علاوه آنکه امکانات رفاهی رستوران شاخه نبات که شامل پارکینگ، آلاچیق‌های اختصاصی، سالن بازی و... می‌شوند نیز این مجموعه را کامل‌تر می‌کنند.

 

جهت رزرو همین حالا تماس بگیرید.

۰۹۱۲۱۴۶۵۲۴۹

۰۹۱۲۱۴۶۸۷۲۷

۰۹۱۲۶۵۴۷۴۱۴

شاخه نبات را در اینستاگرام دنبال کنید.

@shakhehnabat.fasham

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب مراجعه نمایید.

shakhehnabat.com

جاده فشم، ابتدای زربند، دوربرگردان دوم

 

 

کدخبر: 592608 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟