صحنه حیرت انگیز کمک کلاغ به جوجه تیغی برای عبور از جاده!
حجم ویدیو: 3.11M | مدت زمان ویدیو: 00:00:25

به گزارش رکنا، دنیای حیوانات، دنیایی بسیار عجیبی است. حیوانات نیز مانند انسان دارای شعور و معرفت هستند که اگر با دقت به آن بنگریم می‌توانیم چیز‌های زیادی از آن بیاموزیم. برای مثال اگر در جهان امروز توجه آدم‌ها به هم و کمک به همنوع کمرنگ شده گاهی در دنیای حیوانات صحنه‌هایی را می‌بینیم که آدمی را به حیرت وا می‌دارد، مانند کمک یک کلاغ به جوجه تیغی برای رد شدن از جاده!

در ویدئویی که به تازگی منتشر شده است این پرنده را در حال کمک به یک جوجه تیغی برای عبور سریع‌تر از جاده نشان می‌دهد. در این ویدئو در حالی که جوجه تیغی حین عبور از جاده در چند نقطه توقف می‌کند این کلاغ با منقار خود به پشت جوجه تیغی زده و تلاش می‌کند این حیوان را بخاطر جلوگیری از تصادف آن با خودرو‌ها وادار به عبور سریع از جاده نماید.

در حالی که در ابتدا چنین به نظر می‌رسد که کلاغ قصد خوردن حیوانی کوچک در وسط جاده را دارد، اما لحظاتی بد مشخص می‌شود این پرنده در حال کمک کردن به یک جوجه تیغی است. در این ویدئو مشاده می‌شود که این کلاغ پس از کمک به جوجه تیغی و عبور کامل این حیوان از جاده صحنه را ترک می‌کند. این ویدئو توسط یک راننده عبوری در تاریخ ۲۰ می‌در «اوگره»، شهری در مرکز کشور لتونی تهیه شده است.

انتشار این ویدئو در یکی از شبکه‌های اجتماعی با واکنش متفاوت کاربران همراه بود. در حالی که برخی از کاربران بر این عقیده بودند که کلاغ قصد کشتن و شکار این جوجه تیغی را داشته است یکی از کاربران یوتیوب در کامنتی نوشت: «یک کلاغ به اندازه یک کودک ۷ ساله انسان باهوش است. این پرنده آنقدر باهوش است که وقتش را برای کشتن جوجه تیغی هدر ندهد. هیچ راهی وجود نداشت که کلاغ بتواند این جوجه تیغی را بکشد. این پرنده در حال کمک به جوجه تیغی برای عبور از جاده بود، چیزی که به وضح این فیلم نشان می‌دهد.»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 572353 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟