اقدام ضدکرونایی یک کافه دار مشهدی + عکس

به گزارش رکنا ، علی باغستانی سرپرست روابط عمومی بیمارستان شریعتی مشهد گفت: صاحب یک کافه در مشهد ۵۰۰ بسته حاوی قهوه را که بر بدنه آن خطاب به پزشکاران و پرستاران نوشته "تو قهرمان منی" با هدف قدردانی از زحمات بی‌وقفه و دشوار کادر درمانی برای مداوای بیماران مبتلا به کرونا اخیرا به گروه پزشکی بیمارستان شریعتی این شهر هدیه کرد.

او تصریح کرد: روی شیشه‌های این قهوه‌ها نوشته شده است "تو قهرمان منی" تا پزشکان و پرستاران پس از دریافت این هدیه‌های شیرین و معطر بدانند که در بیرون از بیمارستان همه مردم قدردان زحماتشان هستند.

سرپرست روابط عمومی بیمارستان شریعتی مشهد گفت: تعداد کل پرسنل و کادر درمانی بیمارستان شریعتی مشهد را ۶۴۰ نفراست ،کادر پزشکی این بیمارستان با تلاش قهرمانانه و شبانه روزی خود از هیچ تلاشی برای درمان بیماران مشکوک به کرونا دریغ نخواهند کرد.

بیمارستان شریعتی مشهد با ۱۶۰ تخت بستری یکی از بیمارستان‌های اختصاصی درمان بیماران مشکوک به کرونا از سوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد معرفی شده است.

از ۳۰ بهمن ماه امسال تا ۱۲ اسفند ماه جاری ۷۴۵ مورد مبتلا به سندروم حاد تنفسی به مراکز درمانی خراسان رضوی مراجعه کرده‌اند که از این تعداد ۵۰۳ نفر همچنان بستری هستند و بخش عمده باقی این تعداد ترخیص شده‌اند، اما ۲۹ مورد مثبت بیماری کرونا در استان خراسان رضوی هم گزارش شده است.

از ۲۹ مورد مثبت بیماری کرونا در خراسان رضوی ۱۸ مورد فوت مشکوک به کرونا وجود داشته که از جمعیت زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مشهد، تربت‌حیدریه و نیشابور هستند. از بین فوت‌شدگان ۱۰ نفر ساکن حوزه جغرافیایی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد، شش نفر تن دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه و همچنین دو نفر ساکن حوزه جغرافیایی تحت مسوولیت دانشگاه علوم پزشکی نیشابور بوده‌اند.

۷۵ درصد جمعیت شش میلیون و ۴۰۰ هزار نفری خراسان رضوی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند. ۲۵ درصد جمعیت استان نیز در چارچوب فعالیت دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌جام، تربت‌حیدریه و نیشابور زیر پوشش خدمات بهداشتی و درمانی هستند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 548171 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟