انگشت شست شما چه چیزی راجع به شخصیت شما نشان می دهد؟

به گزارش رکنا، ابزاری جالب برای طبقه بندی انگشت شست وجود دارد که می تواند چیزی در مورد شخصیت شما نشان دهد. به عکس بالا نگاهی بیندازید و به ویژگی‌های شخصیتی خود پی ببرید.

انگشت شست از نوع A 

انگشت شست , نشانه انگشت شست , تصویر انگشت شست

نشانه انگشت شست

اگر هر دو بند انگشت شست شبیه هم هستند ، شما فردی متعادل هستید که سعی می کنید به ارامش و تعادل دست پیدا کنید. افرادی که این شکل انگشت شست دارند اکثراً در فن بیان  خوب و در تدریس موفق هستند و تجربیات زیادی از زندگی به دست می آورند.

بسیاری از دوستان و نزدیکانی در اطراف شما وجود دارند  که به توجه شما نیاز دارند زیرا  هیچ کس مانند شما برای آنها همدلی نمی کنید.

انگشت شست از نوع B

انگشت شست , نشانه انگشت شست , تصویر انگشت شست

شخصیت شناسی انگشت شست

اگر قسمت ابتدای انگشت شست شما بلندتر از قسمت دوم است ، پس شما یک  فرد کمال گرا هستید. شما برای ایده های خود بسیار بها داده اید و هرگز از جزئیات راضی نیستید. همه چیز باید کامل و منظم باشد و همیشه هدفی برای رسیدن به آن دارید. 

 ایده  های شما فقط یک فکر نیست بله برای  رسیدن به آن  وارد عمل می شوید. مردم به خاطر صداقت شما به شما احترام می گذارند و می توانند به سخنان شما اعتماد کنند.

انگشت شست از نوع C

انگشت شست , نشانه انگشت شست , تصویر انگشت شست

عکس انگشت شست

اگر قسمت پایین انگشت شست شما از بالا بلندتر باشد ، شما یک انسان سخت کوش هستید و گاهی رسیدن به هدف کار آسانی نمی باشد، ولی  بر هرگونه مانعی غلبه خواهید کرد و بهترین راه را پیدا خواهید کرد . شما فرد باهوش  و دارای اعتماد به نفس بالایی برخوردار هستید. 

ایده های شما همیشه مشخص است و ایده هایتان به صورتی نیست که سر در گم شوید ، به همین دلیل است که شما در کار به عنوان یک فرد قابل اعتماد هستید.

انگشت شست از نوع D

انگشت شست , نشانه انگشت شست , تصویر انگشت شست

شخصیت شناسی از روی انگشت شست

اگر انگشت شست انعطاف پذیری دارید فردی عاطفی و احساساتی هستید. مردم شما را دوست دارند، زیرا به راحتی خودتان را با شرایط جدید وفق می‌دهید. بسیار خلاق و هنرمند هستید. روحیه کنجکاوی دارید و همیشه بهترین راه‌ها را برای حل مشکلات و رسیدن به هدف پیدا می‌کنید.

شما بسیار خلاق و هنرمند هستید. هنر برای شما ساخته شده است. افراد دارای انگشت شست انعطاف پذیر بسیار کنجکاو هستند. ذهن آنها روشهای جالبی برای حل مشکلات و دستیابی به اهداف پیدا می کند.

انگشت شست از نوع E

انگشت شست , نشانه انگشت شست , تصویر انگشت شست

نوع انگشت شست

اگر انگشت شست شما مستقیم و انعطاف پذیر نباشد ، شما فردی سرسخت هستید که دوست دارد بر دیگران تسلط داشته باشد. برخی افراد ممکن است فکر کنند که با چهره بی احساسی که نشان می دهد سنگ دل هستید ، ولی همیشه به وعده‌های تان عمل می‌کنید به همین دلیل دیگران می‌توانند به شما تکیه کنند. گاهی اوقات مردم از اعتماد شما سوءاستفاده می‌کنند، اما بیشتر اوقات راه درستی را انتخاب می‌کنید که خودتان صدمه نبینید.

شما چه نوع انگشت شست دارید؟

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 537472 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟