تویوتا لندکروزر Namib خودروی محبوب مشتریان آفریقایی

به گزارش رکنا، با قیمت ۸۵ هزار و ۳۱۵ دلار خودروی تویوتا لندکروزرر Namib یکی از گران‌ترین اتومبیل‌های تویوتا در آمریکا است. حتی برخی از نسخه‌‎های این خودور مانند Heritage قیمتی بالاتر یا برابر ۸۷ هزار و ۶۴۵ دلار دارند و از همین رو تویوتا فروش خوبی را با این خودرو‌ها در آمریکا تجربه نکرده است. تویوتا در سال گذشته میلادی ۳۲۳۵ دستگاه از این خودرو را به فروش رسانده است که آماری نه چندان خوب محسوب می‌شود. شرکت خودروساز ژاپنی قصد دارد میزان عرضه مدل‌های مخمتلف تویوتا لندکروزر را در آمریکا را کاهش دهد.

اما وضعیت تویوتا و فروش خودرو‌های لندکروزر این شرکت و به ویژگی لندکروزر Namib در آفریقای جنوبی کاملا متفاوت است و مشتریان آن در این کشور علاقه وافری به این اتومبیل دارند. تویوتا فروش چشمگیری را در آفریقای جنوبی با خودروی تویوتا لندکروزر Namib تجربه کرده و به دنبال افزایش صادارات این خودرو به آفریقای جنوبی و برآورده‌سازی نیاز بازار است.

تویوتا لندکروز Namib خودروی محبوب مشتریان در آفریقای جنوبی

آفریقای جنوبی خریدار مطمئن خودرو تویوتا لندکروزر Namib

قدرت، سرعت و قیمت تقریبا مناسب این خودرو سبب شده، مردن آفریقای جنوبی از آن استقبال مناسبی کرده و به سرعت مدل‌های عرضه شده از این خودرو را بخرند. با توجه به نرخ ارز در آفریقای جنوبی و پس از تبدیل قیمت این خودرو به واحد پولی این کشور خریداران باید مبلغ ۶۱ هزار دلار بایت خرید تویوتا لندکروزر Namib بپردازند.

تویوتا لندکروز Namib خودروی محبوب مشتریان در آفریقای جنوبی

با توجه به کیفیت جاده‌ها وجود مسیر‌های خاکی متعدد در آفریقای جنوبی و هم‌چنین آب و هوای گرم و خشک این منطقه از جهان، مهندسان تویوتا به خوبی اتومبیل لندکروزر Namib را با این محیط هماهنگ ساخته‌اند و به عنوان مثال سیستم تهویه و خنک‌کننده این اتومبیل به شکل قابل توجهی نسبت به گذشته ارتقاء یافته است.

تویوتا لندکروز Namib خودروی محبوب مشتریان در آفریقای جنوبی

تویوتا لندکروز Namib خودروی محبوب مشتریان در آفریقای جنوبی

این خودرو دارای موتور ۴.۵ لیتر با ۲۰۲ اسب‌بخار قدرت و ۳۱۷ نیوتن‌متر گشتاور است. پیش‌بینی‌ها حاکی از استقبال بسیار خوب خریداران آفریقایی از مدل‌های جدید خودروی لندکروزر است..برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 504193 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟