حجم ویدیو: 50.03M | مدت زمان ویدیو: 00:07:47

احمد جعفری نژاد معمار و طراح ایرانی که سال‌های زیادی را در آمریکا گذرانده، از پروژه‌های معماری خود در نقاط مختلف جهان گفت.

جعفری نژاد از دوران کودکی خود در اراک تا تحصیل در تهران و سفر به آمریکا و همکاری با «دیزنی لند» را در برنامه «سلام صبح بخیر» شبکه سه تعریف کرد.

احمد جعفری‌نژاد فارغ‌التحصیل دانشگاه تهران و مدیر ارشد آتلیه معماری دیزلی‌لند در آمریکاست که پس از ۵۰ سال به ایران بازگشته است تا تجربیات خود را در اختیار جوانان ایرانی قرار دهد.

او طراحی‌های مختلفی در ایران نیز انجام داده و طرح تم پارک هزار و یک شهر او به‌عنوان یک مقصد گردشگری در کلاس جهانی در حال اجراست.

آیین نکوداشت این طراح و معمار ایرانی با سخنرانی فاضل نظری مدیرعامل کانون، سیدمحمدمهدی حجت معمار و مدرس دانشگاه، سیدمحمد بهشتی‌شیرازی معمار و رییس سابق سازمان میراث فرهنگی و شکرالله بنار مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران همراه خواهد بود.

نمایش فیلم مستندی از جعفری‌نژاد، رونمایی از کتاب «معمار رویاها» و نمایشگاه آثار منتخب احمد جعفری‌نژاد از دیگر برنامه‌های این آیین است.

نکوداشت جعفری‌نژاد ساعت ۱۱ صبح، یک‌شنبه ۲۳ تیر ماه در سالن غدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون واقع در خیابان حجاب تهران برپا خواهد شد.

این مراسم با مشارکت کانون، سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران و هلدینگ سرمایه‌گذاری عظام برگزار می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

 

کدخبر: 488844 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟