حجم ویدیو: 3.19M | مدت زمان ویدیو: 00:00:30

به گزارش گروه ترجمه رکنا، به تازگی ویدیویی جالب و دیدنی از خانواده گوریل ها واقع در باغ وحش کارولینای جنوبی در صفحات مجازی منتشر شد که توانست با حواشی، بازدید و واکنش های متعددی از جانب کاربران روبرو شود.

برخی بر این باور هستند که میمون ها و نژادهای مختلف آنها تنها به میزان کمی به انسان ها شباهت دارند و هیچ عواطف و احساساتی را شامل نمی شوند. اما این گونه نیست چرا که اخیرا نگهبانان باغ وحشی به نام ریوربنکس واقع در کارولینای جنوبی، ویدیویی جالب و در عین حال تامل برانگیزی را از خانواده گوریل ها به اشتراک گذاشتند که با بازدید فراوانی روبرو شد.

تصور کنید که شما در حال پیاده روی هستید که ناگهان بارش باران آغاز می شود و برای آنکه خیس نشوید، فورا به دنبال سایه بان می گردید و خودتان را تحت آن از خیس شدن منع می کنید و این یک نوع احساس است که در طی آن دوست ندارید لباس هایتان خیس شوند.

اما ما انسان ها تنها این احساس را نداریم و گوریل ها نیز چنین احساساتی را دارند و این نشان دهنده عواطف و احساسات نزدیک این حیوانات با ما انسان ها می باشد که در ویدیو می توانید این صحنه را هر چه بهتر مشاهده کنید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 475756 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟