حجم ویدیو: 7.16M | مدت زمان ویدیو: 00:01:02

میمون باهوشی که با مهارت باورنکردنی مانند یک کاربر حرفه‌ای از اینستاگرام استفاده می‌کند به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است. این میمون نه‌تنها قادر است ویدئو‌های اینستاگرام را برای مشاهده انتخاب کند، بلکه می‌تواند آن‌ها را لایک کند.
ویدئویی که این میمون را مانند یک کاربر حرفه‌ای در حال اسکرول کردن تصاویر و مشاهده آن‌ها نشان می‌دهد تبدیل به ویدئویی داغ در شبکه‌های اجتماعی از جمله اینستاگرام و توئیتر شده است. در این ویدئو مشاهده می‌شود این میمون مانند یک کابر حرفه‌ای اینستاگرام ویدئو‌ها و عکس‌ها را اسکرول می‌کند و سپس با انتخاب ویدئوی مورد نظرش به تماشای آن می‌نشیند. این میمون در صورتی که یک ویدئو توجه او را جلب کند، آن را لایک می‌کند. این ویدئو تاکنون ۵.۱ میلیون بیننده در اینستاگرام و همچنین بیش از ۶ میلیون بیننده در توئیتر داشته است.
انتشار این ویدئو با واکنش متفاوت کاربران همراه بود و برخی از آن‌ها با درج کامنت‌هایی به آن واکنش نشان دادند. یکی از کاربران اینستاگرام در کامنتی نوشت: "این ویدئو به طرز شگفت‌آوری واقعاً باورنکردنی است!" همچنین کاربر دیگری در یک کامنت دیگر نوشت: "بسیار شگفت‌انگیز است! چطور این میمون مانند یک انسان در اینستاگرام لایک می‌کند."
این در حالی بود که برخی از کاربران نیز این ویدئو را اصلاً جالب قلمداد نکردند. یکی از این کاربران در کامنتی نوشت: "این ویدئو اصلاً جالب یا بامزه نبود. این خشونت علیه حیوانات است. این میمون باید در جنگل باشد، اما متاسفانه تبدیل به یک حیوان خانگی شده است." برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 472247 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟