حجم ویدیو: 14.21M | مدت زمان ویدیو: 00:02:06

گروهی از نظریه پردازان تئوری توطئه با استناد به یک ویدئو ادعا کرده‌اند که یک سازه غول پیکر شناور روی ماه را رویت کرده‌اند. بنا بر این ادعا فردی به صورت تصادفی در حالی که قصد مشاهده ماه با تلسکوپ را داشت این سازه عظیم شناور را روی آن مشاهده کرد. این سازه در حالی که لحظاتی روی ماه شناور بود، به تدریج ناپدید شد.

این ویدئو اولین بار در تاریخ ۱۵ آوریل سال ۲۰۱۹ در کانال یوتیوب Secureteam ۱۰ منتشر شد. صدای " تیلور"، ادمین این کانال یوتیوب در این ویدئو شنیده می‌شود که می‌گوید: " یک فرد با کمک تلسکوپ یا دوربین نجومی در حالت زوم سرگرم مشاهده ماه بود که ناگهان سمت راست خط افق، دقیقاً روی لبه ماه چیزی که می‌تواند نوعی پایگاه یا ماشین غول پیکر یا یوفوی شناور توصیف شود مشاهده کرد."

تیلور اضافه کرد: "به نظر می‌رسد این یوفو در تماس یا فقط شناور بر روی لبه ماه بوده و سپس در پایین آن ناپدید می‌شود."

در ویدئوی منتشر شده در سمت چپ ماه یک شی سایه مانند در حالی که روی ماه شناور است دیده می‌شود. چند لحظه بعد این شی حلقوی‌مانند به آرامی ناپدید می‌شود. همچنین تیلور با ادیت این ویدئو کاری کرد که با وجود ضبط آن در شب، این شی ناشناس شناور بر روی ماه را به خوبی نشان می‌دهد.

این ویدئو از زمان انتشار تاکنون بیش از ۲۵۰۰۰ بیننده داشته است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: می‌می گویم این همان یوفو‌های لعنتی هستند. "

این در حالی بود که برخی کاربران این ویدئو را ساختگی دانستند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 470307 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟