حجم ویدیو: 8.15M | مدت زمان ویدیو: 00:01:17

زن سالخورده آرژانتینی با تصمیم خود برای ادامه تحصیل در سن ۹۹ سالگی تحسین بسیاری از کاربران را برانگیخت. این زن که نامش ائوسبیا لئونور کوردال استT هنگامی که سن کمی داشت از ادامه تحصیل باز مانده بود.

مرگ مادر ائوسبیا و مشکلاتی بر سر راه خانواده او قرار گفته بود، موجب شد او از ادامه تحصیل باز بماند. اما حالا با وجود آنکه سال‌ها از آن دوران می‌گذرد این زن تصمیم گرفته است در یک مدرسه ابتدایی ویژه افراد بزرگسال شرکت کند و به تحصیلات خود ادامه دهد.

ویدئویی که منتشر شده است ائوسبیا را در حال ورود به مدرسه نشان می‌دهد. همچنین در این ویدئو او در حالی که در کلاس‌های درس به همراه همکلاسی‌های خود حضور دارد و سرگرم درس خواندن است دیده می‌شود. بنا بر این گزارش ائوسبیا از زمان رسیدن به سن ۹۸ سالگی تصمیم به ادامه تحصیل گرفت و از آن تاریخ تاکنون حتی یک روز در کلاس‌های مدرسه غیبت نداشته است. او هر سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه به همراه یکی از معلمان خود به مدرسه می‌رود.

ائوسبیا در گفتگو با Telecinco. گفت: "وقتی سن یک فرد بالا می‌رود، او بیشتر حافظه خود را از دست می‌دهد. من تمام درس‌هایم رو خوب فرامی‌گیرم، اما وقتی به مدرسه می‌آیم همه چیز را فراموش می‌کنم، به ویژه نوشتن و خواندن را."

با این حال ائوسبیا اکنون قادر به نوشتن و خواندن است و امیدوار است در آینده بتواند روش کار با کامپیوتر را فراگیرد. انتشار خبر ادامه تحصیل این زن سالخورده با واکنش مثبت کاربران در شبکه‌های اجتماعی همراه بود و بسیاری از کاربران مقاومت و انگیزه این زن را مورد تمجید قرار دادند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 470254 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟