حجم ویدیو: 16.52M | مدت زمان ویدیو: 00:02:36

در جریان دیدار پوتین با انجمن داوطلبان روسیه برای امور خیریه قرار شد که آقای رئیس جمهور در طی بررسی پروژه «رویای من» با خواندن پاکت‌هایی که توسط کودکان بیمار نوشته شده است، آرزو و خواسته‌هایی را که از رئیس جمهور خواستارند، برآورده کند.

اکنون نوبت به آرسلان کایپکولوف دانش آموز 15 ساله رسید، او آرزو داشت تا سوار هواپیمای رئیس جمهور شود و با دوربین خود از قسمت‌های مختلف آن فیلمبرداری کند.

آرسلان می‌گوید: این افتخار بزرگی است که از نزدیک هواپیمای رئیس جمهور را دیدم. اینجا یک کابین معمولی هواپیما نیست بلکه مانند یک واحد آپارتمانی، اتاق به اتاق است. او پس از نشستن روی صندلی پوتین گفت: " یک نشان و پرچم در اینجا می‌بینم. همچنین در انتهای راهرو یک سالن برای کسانی که همراه پوتین هستند. "

او همچنین با خدمه هواپیما شروع به صحبت کردن کرد. آن‌ها تاکید کردند که پرواز ایمن بسیار مهمتر از امکانات شخصی برای پوتین است. گفتنی است قبل از آرسلان، پوتین آرزوی پسربچه بیمار روسی که خواستار پرواز بر فراز آسمان سن‌پترزبورگ با هلی‌کوپتر وی بود را مهیا کرد و همچنین آرزوی دختر نابینا که تمایل داشت پوتین را از نزدیک لمس کند که این رویای راگینا با دعوت وی به برنامه‌ای در شبکه "ار تی" مسکو برآورده شد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 453292 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟