حجم ویدیو: 4.19M | مدت زمان ویدیو: 00:00:39

سگ ها یکی از باهوش ترین حیوانات هستند که از گذشته ای طولانی در کنار انسان ها جای خود را حفظ نموده اند و به انسان ها در نگهداری و حفاظت از حیوانات کمک به عمل آورده اند و امروزه از آنها به عنوان حیوان خانگی نگهداری می شود و می توانند برای افراد مسن بسیار مناسب و کاربردی باشند.

برای مثال آنها باید در طی برنامه ای مشخص حیوان خانگی خود را برای قدم زنی در پارک و خیابان به بیرون از خانه ببرند که این می تواند منجر به تحرک و فعالیت آنها شوند. از این رو افراد مسن می توانند این گونه فعالیت نمایند و بی تحرکی و کسل بودن را ترک نمایند. با این وجود، بجای آنکه به این حیوانات رسیدگی شود، به آنها توسط انسان ها ظلم می شود و گاها توسط برخی بنابر دلایلی غیر عقلانی کشته می شوند.

این چنین انسان ها بر این تصور هستند که زندگی بر روی کره زمین تنها و تنها متعلق به خودشان است و موجودات دیگر جایگاهی برای زندگی ندارند و باید از بین بروند.

اما این در صورتی است که این حیوانات بسیار با عاطفه و وفادار هستند و به هیچ وجه به شما اسیب رسان نیستند و تنها و تنها قصد دارند تا به ما انسان ها کمک کنند و بی شک چیزی بیشتر از این نیست.

یکی از خوراکی هایی که ما علاقه زیادی به آن ها داریم، کیک ها می باشند که با دیدن این خوراکی ها گرچه سیر باشیم باز هم خواستار میل کردن از آن هستیم. اما این علاقه تنها در انسان ها نیست و بلکه حیوانات هم به آن علاقه دارند. برای مثال روز گذشته ویدیو جالبی از یک سگ بازیگوش در صفحات مجازی منتشر شد که در آن سگ بازیگوش به نحو بسیار جالبی بر روی صندلی نشسته بود و دهانش را برای خوردن کیک خوشمزه آماده نموده بود که این نشان دهنده عشق و علاقه این حیوانات نسبت به کیک می باشد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 451221 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟