دزدان حرفه ای با این کوله پشتی فرار می کنند+ عکس

ژاپنی ها کوله پشتی جدیدی را طراحی کرده اند که به راحتی قابلیت جا دادن یک انسان بالغ در خود را دارد ؛ با این کوله پشتی یک توریست دیگر نیازی به چادر و یا اجاره اتاق نخواهد داشت.یک شرکت ژاپنی کوله پشتی خیلی بزرگی را تولید کرد که یک فرد بزرگسال می تواند در داخل آن جای بگیرد.

"سی دابلیو اف" استودیوی طراحی ژاپنی "کوله پشتی" که بیشتر شبیه "کمد لباس" است را به عنوان یک کوله پشتی طراحی و تولید کرد و این محصول جدید به قدری بزرگ است که می تواند به صورت یک کمد یا حتی برای حمل یک فرد بالغ استفاده شود.

کوله پشتی 100 سانتی متر طول و 68 سانتی متر عرض دارد، دارای حداکثر ظرفیت نگهداری 180 لیتر (48 گالن) است و این کار آن را برای حمل یک فرد بزرگ سال ایده آل می سازد و اگر شما نگران کمربند کتف به زیر وزن باشید، اینطور نیست، چون این وسیله فقط برای تحمل وزن اعلام شده مناسب نیست، بلکه لایه و یک بند متوسط اضافی برای کاهش فشار بر پشت و شانه فرد پوشنده نیز برای کمک دارد.

داخل این کوله پشتی انسان جا می شود

در وب سایت Plywood آنلاین، این کوله پشتی کمدی به عنوان "ضرورتی برای فضای باز، حمل لوازم سنگین و آوردن تعداد زیادی مواد اولیه به محل اردوگاه" توصیف شده است، با این حال، همانطور که در یکی از عکس های تبلیغاتی نشان داده شده است، این کوله پشتی بزرگ نیز می تواند در داخل خانه به عنوان یک کمد واقعی استفاده شود.

کارکنان شرکت سورا نیوز، این کار را با یکی از نویسنده ها امتحان کردند که به داخل آن می رود و یکی دیگر او را به پشتش می اندازد و بلند می کند و به او یک سواری در اطراف دفتر می دهد.گزارش ها حاکی از آن است که این تست به طرز عجیبی خوب برگزار شد.این کوله پشتی بزرگ مشخصا قیمتش بیش از کوله پشتی های استاندارد است و حدود 26000 ین (230 دلار) به علاوه پیک، به فروش می رسد.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 449847 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟